TDC Play og Windows 7 (WMP) hakker i endelsen

Hej,

Efter opgradering fra Vista til Windows 7 er der begyndt at ske mystiske ting. Når jeg afspiller et album i Windows Media Player, så sker det hver eneste gang at i slutningen af 3. nummer (lige meget hvilket album), deromkring hvor der hentes rettigheder, så forsvinder lyden kort og så spiller den videre ... Dette fortsætter resten af albummet ! Vælger man et nyt album virker de 2 første numre ok og så går den gal igen?! Er der nogen som har en løsning på dette, det er temmeligt generende.

Føler at jeg har prøvede alt. På vista virkede det fint og i WinAMP eller Media Jukebox virker det fint under Windows 7, det er kun Media Player med TDC der er problemet.

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

det lyder som om at WMP har svært ved at læse DRM licensen, der kan der være mange grunde til.

mit bedste bud ville være at du skal prøve at resette lisencen

http://alexmk.wippiespace.com/drm_reset_tool.zip

Hvis det ikke virker er jeg overbevist om at det er forde at du bruger formeget af din computers kræfter, WMP bruger mere computer kræft en bl.a. Winamp og andre lowlevel media player.

Hej,

Har prøvet at lave reset og det hjælper ikke. Maskinen laver stort set ingenting, når den afspiller.

MP3+FLAC eller WMA (uden DRM) virker uden problemer.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)