TDC play og windows 10

Jeg kan ikke få TDC-play med Tv til at fungere. Musik kan jeg godt afspille. Jeg har læst indlæggene om emnet her i forum og prøvet de forskellige browsere. Jeg har forsøgt med Internet explorer og afspilleren kommer op og så sker der aldrig mere. Jeg har også forsøgt Mozilla Firefox og der sker det samme bortset fra at der kommer meddelelse om at plugin verimatrix viewright scrift svarer ikke og efterfølgende at jeg kan stoppe scriptet. Hvad kan jeg gøre?

5 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej lise-rony-

Det kunne godt lyde som om, at der er fejl på selve det plugin, du har installeret. Derfor vil jeg foreslå dig at fjerne det, og når du så tilgår TDC Play igen efterfølgende, vil den bede dig om at installere det på ny. 

Under Kontrolpanel på din PC, skulle der gerne være en mulighed for at fjerne programmer, og der skal du fjerne det, der hedder Viewright Web PC. Derefter kan du gå tilbage på TDC Play, installere det på ny, genstarte browseren og prøve igen.

Håber det hjælper dig videre.

Hej StefanK

Desværre hjalp det ikke.

Jeg har uninstallet, slettet installationsfil, hentet påny og installeret igen og resultatet er det samme.

Men tak for forslaget og er der andre bud på løsninger?

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Andreas_O har modtaget fra andre medlemmer.

Vi har netop lanceret et nyt univers på TDC Play. 

Du må gerne forsøge at logge ind fra Google Chrome - det skulle gerne løse problemet Meget glad humørikon

YES  Det virker i Crome. Tak.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Andreas_O har modtaget fra andre medlemmer.

Verdensklasse Meget glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P