TDC Play og WiFi?

Hej.

Jeg har skiftet til TDC for nylig, og havde glædet mig til at hente sange med TDC Play. Men når jeg er på WiFi kan den ikke hente sange, er det rigtigt forstået? Så det er kun når jeg er på mobilnettet jeg kan bruge TDC Play?

Håber der er en/nogle der kan bekræfte om jeg har ret!? Jeg kan ikke rigtigt se pointen i det..

Mvh.

6 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Maja.

Det er helt korrekt at du ikke kan bruge TDC play når du er på wifi på mobilen.

Hvorfor man ikke kan må du desværre ikke spørge mig om da jeg også er tilhænger af wifi til at downloade med.

Så du har helt ret i at det kun er mobilnettet du kan bruge til play

Men lad os da håbe TDC finder en løsning på problemet med play og Wifi

Okay.

Tak for svaret.

God weekend!

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

Vebekomme.

Og i lige måde da

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey

Grunden til at du skal være på 3G er således at TDC kan se dit mobilnummer og checke at du er Play-kunde.

Der er ikke trafikomkostninger for dig at bruge Play på 3G, da datatrafik er nul-takseret, så det er kun et spørgsmål om download hastighed.

DBH

C

Hvis du har en android telefon kan du nu hente en app. fra Market. søg efter tdc play. Et godt program og der kommer en opdatering i løbet af januar 2011, har jeg løst mig til. Jeg bruger det på min SE X10.

Har dog ikke fået Play til at virke via wifi på min Nokia E72, selv om jeg mener at TDC har en tråd på det et sted.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, Bagh.

ja det er en god app. og det bliver bedre når opdateringen kommer her meget snart, så kan vi nemlig også høre musik selvom vi er ofline, bare det er catchet først.

du skal nok ikke regne med at få play til at virke via wifi på din nokia, for som Chriz skriver skal play bruge dit telefon nr som login og det bliver ikke sendt ud når du er på wifi. jeg mener også der er en tråd om det og jeg mener også at jeg har svaret at det kan man ikke.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)