TDC Play og TV...

Hejsa!

Jeg har netop fået TDC HomeTrio Mini og har allerede haft glæde af TDC Play på mit tv. Men efter at jeg har oprettet et login til TDC, så dukker den samme fejlmeddelelse op hver gang jeg forsøger at starte TDC Play  på mit tv:

"Det er desværre ikke muligt at give adgang til tjenesten":
Opret et login på tdc.dk/musiklogin og tilknyt oplysninger om dit bredbånd hos TDC for at få adgang.

Jeg har nu siddet og rodet rundt på TDCs forskellige sider - Mit TDC, TDC Play, Hjælp osv. - og kigget i et par indlæg på forumet uden at finde et svar.

Det vil sige, jeg har læst Chrizs løsning et par gange efter hånden:

"Hvis du oplever, at du ikke kan afspille TDC Play numre på TV'et (Mit TDC) og at du får fejlbeskeden "Teknisk Fejl", kan forklaringen skyldes, at du ikke har aktiveret play på mit.tdc.dk.
Løsningen er, at du skal gå ind på TDC Play via http://mit.tdc.dk og aktivere TDC Play - så virker det også på TV'et.
TDC Play på TV: Bemærk: Har du et login til TDC til mail eller lignende, men har du aldrig brugt TDC Play skal du logge dig ind på tdcplay.dk og klikke på linket i loginboksen - 'Få TDC Play på dit login'. Du vil automatisk blive genkendt som TDC Play bruger og dit TV vil nu kunne afspille musikken."

- Jeg har understreget det, som jeg tror er løsningen på mit problem. Jeg kan bare overhovedet ikke finde ud af hvor i alverden det optalte link er...!

Er der nogen, der kan hjælpe eller eventuelt komme med en anden løsning? :-)

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej CimTrifius

Jeg kan se at du allerede er tilmeldt Play, på det login du benytter til forummet her.

Når du bliver oprettet til Home Trio, kan der gå op til 5 hverdage, før Play virker på dit TV.

Så har du ikke allerede adgang, skulle det gerne virke senest på torsdag.

Er det ikke tilfældet, må du meget gerne skrive tilbage.

Vh.

Rasmus - TDC

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)