TDC Play og playlister

Har oprettet en playliste med min pc og så skulle alt være i orden, det er det bare ikke.

I hjælp til Play står der at jeg kan se og afspille de playlister jeg opretter med min pc, på min iPhone, kors i r.... for noget skod, der er ingen playlister får jeg at vide på mobilen, skønt jeg er logget ind med samme login som på min pc.

Jeg overvejer stærkt at opsige mit abonnement igen, intet fungerer som TDC påstår, en opringning til support resulterede i svaret: Det kan ikke lade sig gøre.

Hvad sker der lige ?

6 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BH81 har modtaget fra andre medlemmer.

Ernst_Samsoe skrev:
der er ingen playlister får jeg at vide på mobilen, skønt jeg er logget ind med samme login som på min pc.

Hvad sker der lige ?

Jeg har oplevet det et par gange også, kan ikke rigtigt hvad jeg gjorde.. Men nogle gange kan det hjælpe af underlige grunde at genstarte mobilen, prøve at logge ind via Wifi, eller slå over på 3g hvis du er på wifi..

jeg har så også tit det problem at appen glemmer login-informationerne, måske hænger det sammen med at den heller ikke finder playlister..?

TDC har lige opdateret TDCPlay app'en, som jeg har set meget frem til.

Jeg har nemlig heller ikke kunne se mine web oprettede playlister på hverken iPhone eller iPad.

Dog må jeg desværrer konstaterer at den nye opdatering ikke løser denne fejl Overrasket humørikon(

Så et stort ønske herfra til jer TDC, vil i ikke godt få løst problmet med synkronisering
af playlister eller informere omkring ETA, oprette en FAQ på udestående. Se det ville være god service ;o)

Jubii endelig en supporter der forstår at forklare sig, har lige opdateret app'en på opfordring, så skulle problemet være løst :-)

Nul Amigo, det virker ikke, jeg opgiver, gider ikke mere, vender tilbage til Telmore, de har i det mindste styr på de produkter de tilbyder, TDC er så utrolig ligeglade med deres kunder at det grænser til det latterlige.

Det var så det TDC-eventyr, jeg vil ikke lege med mere.

Nå endelig kom det svar jeg havde forventet:

Det kan IKKE lade sig gøre at se web-playlister på en smartphone.

Så langt så godt, nu mangler vi bare at TDC fjerner den henvisning der fortæller at det er så let at se web-playlister på en smartphone.

Jeg må så oprette playlister på min iPhone, ok det overlever jeg, men Ernst er ikke sur, Ernst er skuffet.

En anden ting er, at de forskellige supportere påstår at iPhone og iPad ikke har samme styresystem, kors i r.... for nogle novicer, de kan kun fokusere på Androit og Windowsphone, kvalitet som iPhone aner de ikke en hujende fis om, jeg fik den besked, at styresystemet på iPhone og iPad ikke er det samme, hmm min iPhone 4S og min iPad 4. generation kører begge med iOs 6.3.1, måske jeg har misforstået noget, men under alle omstændigheder virker App'en på begge dele.

Kom dog frem i skoene og indrøm at i er håbløst ude af trit med virkeligheden.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BH81 har modtaget fra andre medlemmer.

Kan det tænkes du ikke har adgang til play på web? altså et TDC adsl produkt e.l ?

i så fald, kan det være du bliver lidt klogere i denne tråd som omhandler det samme:

/t5/TDC-Play/TDC-Play-igen-igen/td-p/115396

Jeg har adgang på web, på mobil og på mobil data på iPad så den duer ikke :-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)