TDC Play og Mit TDC app

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

• Bruger
  • 20 kommentarer
Kære forum-brugere

Der er en del af jer som oplever fejl på Mit TDC app - herunder også på TDC Play. Vi vil gerne jagte disse fejl i dialog med jer, så I får den oplevelse som I forventer.

Så skriv gerne - husk at angive hvilken mobil du har, da der er forskel. Skriv også gerne hvad din brugsituation er. Vi er især interesserede i de fejl som ikke rettes ved at slette cachen på app eller geninstallere den.

På forhånd tak for indlæg og feedback. SWAT team glæder sig til at komme i arbejdstøjet [i]

Mvh

Chriz

50 Kommentarer

Hej kloge folk i dette forum.

Jeg er ved at være solidt træt af min Play på mobilen, for skidtet virker rigtig ustabilt. Jeg bliver hyppigt smidt af og får, hvis jeg er "heldig", den sære fejlmelding "Kan ikke afspille filen". Tit forsøger Play at komme i gang igen med det næste nummer, som så også afbrydes, etc. Pænt træls.

Hverken playlister eller streaming direkte duer rigtig, og jeg bliver vældig irriteret, når den gode løbetur med planlagt vellyd forstyrres af de mange afbræk og oftest ender med, at jeg skifter til min egen let fortærskede musik.

Jeg har hentet den nye app og på opfordring slettet den gamle, men problemerne fortsætter.

Jeg bor på landet med dårlig dækning, men sgu' ikke dårlig, og har også oplevet problemet i mere civiliserede egne.

Hvem kan give et godt råd?

Moderator: Har flyttet dette indlæg fra sin egen tråd over i denne Glad humørikon -Ulf

Min iPhone 4 stopper med at spille musik på TDC Play og jeg bliver så nød til at genstarte min iPhone for at det virker igen det er ret irriterende
Hej TDC forum,

jeg har endelig taget mig sammen til at smide noget mit tdc app over på husets mobiler.

Det fungerer fint på min egen og to iPhones i huset, men på min fars Sony Ericsson Xperia Arc S virker TV-funktionen ikke. Alle enheder er logget ind og registreret med mobil nr.

Den pågældne Xperia Arc S (med state of the art android) er også forbundet med WiFi til Home Trio boksen.

Følgende besked kommer frem for hver eneste kanal:

- Nogle bud? 

Hej TDC.

Jeg har downloadet Mit TDC appen til min Samsung Galaxy S3. Jeg vil bare gerne spørge om hvordan man får musik ind på offline-listen. For den ligger nemlig ikke alle de sange ind jeg hører mens jeg er online. Det virker lidt tilfældigt hvad den ligger ind på offlinelisten. 

Og hvis man laver en ny playliste og ligger nogle sange derind, kan man så høre dem offline? Glad humørikon

Hilsen Johanne

- og min ovennævnte fejl er ikke en cache eller geninstallationsfejl.

Men jeg synes på mange måder det er forkert af jer at I ikke giver svar på om feedback er læst og medtaget, og at I i det hele taget ignorerer mail-support henvendelser, som er det man bliver henvist til når man tager in på et cc og taler med en supporter..

Omdømme 2

Hey

Tak for indlæg - de er læst og videresendt. Det er jo netop formålet med at vi kan tage fat i jer for yderligere info og test. Vi er ikke færdige med fejlsøgnigen endnu. Så jeg har ikke good news endnu.
@markus_moltke: Sådan en oplevelse skal du ikke have med din app på iPhone. Er det hver gang - eller kan du se et mønster i hvornår det sker?
@anmat: Vi kiggernærmere på Xperia Arc S. Hvis du har mails der ikke er blevet svaret på, må du gerne sende mig en personlig besked, så vil jeg se hvad der er sket. Der er sket en fejl - og nu skal vi se hvor den er opstået.

JohanneNJ: Det er en kendt fejl at ikke alle filer optræder på offline listen - også selvom du kan se at filerne ligger din mobil. Du kan lægge de numre du vil høre på en lokal playliste. Når du har afspillet dem, vil du kunne afspille den, selv om du er offline.

DBH

C

Der er ikke rigtigt et mønster i det det er sådan lidt tilfældigt Trist humørikon
Omdømme 2

Hey Markus.

Tak for feedback - vi dribler videre med den.

God weekend

C

Hej TDC

Er det ikke muligt på en iPhone at opdatere forsiden, uden at skulle afinstallere app og så installere den igen.

Det er lidt træls man ikke får de mest populære nyheder på forsiden når man logger ind.

Blev på et tidspunkt så træt af at se Rasmus Tvebak på forsiden at jeg afinstallerede den og lagde den på igen, bare for at opdatere den. Dette gjorde så at alle mine offline playlister ikke var offline mere.

Håber det kan rettes.

Torben Mikkelsen

Jeg har lige skiftet min TDC play app ud - som egentlig fungerede fint, men som ikke opdaterede albums på indgangssiden efter installeringen.

Jeg har istedet hentet Mit TDC app´en på min Iphone 4 og jeg støder ind i det problem, at når jeg hører musik på min tlf. så stopper afspilningen når skærmen låses automatisk eller, hvis jeg forlader appén - det er ret belastende, at skulle bøvle med da man ikke går rundt med telefonen i hånden og hører musik med skærmen ulåst.

Jeg har afinstalleret og geninstalleret appén uden held.

Er der nogen løsning på problemet?

Det er det samme der sker med min iPhone 4 jeg har et tip: genstart din iPhone men jeg syntes personligt også at det er Mega irriterende
Skal jeg genstarte den hvergang?

Det plejer at virke for mig men det kunne være virkeligt rart at man ikke skulle gøre det
Har lige genstartet - det ser ud til, at have virket - TAK for hjælpen.

Nederen at det er nødvendigt

Glad for at jeg kunne hjælpe og de måtte meget gerne ordne det
Sony Xperia S

Kan godt komme i TDC Play, kan også lave lister - men kan ikke afspille. "Mediet kan ikke findes/afspilles"

"Der er sket en fejl, venligst rapporter" fik jeg nok dagligt i den periode, hvor jeg brugte app'en. Bruger det ikke mere. Er ved at brække mig over, at det aldrig fungerer korrekt - og jeg har endda haft mulighed for at se TV, som bare er kørt ud i sandet i 1½ måned Overrasket humørikon(

"Brug venligst tilbageknappen" - ja, hvis den for helvede bare fik programmet til at reagere! For det gør den ikke...

Og så beskeden "din afspilningsliste har ikke været brugt i 24 timer, vil du beholde den?" hvilket ikke er en fejl, men det er da pisse irriterende, for jeg har da tænkt mig at slette, når JEG ikke gider have min liste mere. At blive spurgt om det hver gang, det kan godt bringe mit pis i kog Overrasket humørikon/

hej 

jeg har problemer med "se tv" i mit tdc app'en.. 

jeg har ringet ind til kunde service men de kan ikke hjælpe mig, de tror altid jeg snakker om at se tv på nettet Trist humørikon 

(Lånt fra en anden på tråden) 

jeg får altid denne besked, jeg kan se andre har samme problem..

jeg har en Samsung Galaxy Note, hvis det kan hjælpe..

håber i kan hjælpe mig med mit problem..

Hilsen Dennis  

Omdømme 2

@Torben: App opdaterer sig automatisk hver dag. Rasmus Seebach har ligget øverst på mest populære albums i en længere periode. Så det er ikke en fejl,  men en brugergenereret feature.

Det er en kendt fejl med de lokale playlsiter som forsvinder. Du kan med fordel lave et fast track på tdc.dk/play - så bliver de gemt og du kan redigere playlister på web.

DBH

C

Indlæg flyttet fra eget emne under TDC Play: Kære TDC Jeg købte mandag den 13/8 en mobiltelefon med TDC-abonnement til min datter, en Huawei G300 (U8815).Desværre er der noget galt med mitTDC-appen eller telefonen. Skønsmæssigt halvdelen af musiknumrene i TDC Play spilles i noget, som lyder som slowmotion, og Mobil TV/liveTV, som vores abonnement skulle give adgang til i 3 måneder, virker slet ikke (får fejl: Der er ingen forbindelse til den pågældende kanal).

Hos jeres kundeservice blev jeg henvist til jeres butikker, som så vidt jeg forstod, kunne ringe til en speciel hotline. Herfra var budskabet, at det med slowmotion var et generelt problem, som også ramte Iphones, og de bad mig om at give det en uge. Mht. LiveTV var svaret at det slet ikke virker til Huawei.

Problemerne er der stadig.

Jeg vil gerne have bekræftet, at der er et generelt problem med slowmotion i TDC Play (og høre, hvornår det løses), da jeg jo alternativt vil fejlmelde telefonen. Og så vil jeg høre, om det er rigtigt at LiveTV i mitTDC-appen ikke virker til alle Android-telefoner?

Efterfølgende har jeg i TDC-butikken i Fields fået at vide, at MitTDC ikke er lavet til Huawei U8815-telefonen, selv om det er en Android, og at det derfor ikke vil komme til at virke...

Mvh. Mikkel

(Delvist indsat fra anden tråd)

Hej alle.

Når jeg forsøger at starte Mit TDC app'en viser min iPhone en blå skærm i 15 sekunder, hvorefter den blot vender tilbage til iPhone forsiden. I sjældne tilfælde starter Mit TDC app'en rent faktisk, men først efter en 10-12 forsøg på opstart.

Er der nogen som har haft samme problem og måske endda en løsning? Jeg har naturligvis forsøgt at reinstallere app'en, men uden brugbart resultat.

Herudover har jeg følgende forslag til en forhåbentlig snarlig opdatering af Mit TDC-app'en:

• Fjernelse af "Vil du slette afspilningslisten?" beskeden ved opstart. Meget irriterende...
  • Ændring af hele måden playlisten fungerer (hvor alle afspillede numre automatisk bliver sat på listen). Den tidligere TDC PLAY App havde et meget bedre system (hvor man aktivt skulle tilføje numre til listen, før de kom på).
  • Funktion, der kan flytte musik fra radioen og finde nummeret i PLAY. Teknikken findes i app'en Shazaam (hvor man kan finde link til iTunes)
  • Send en playliste til en ven
  • Forbedret stabilitet af webradio. Jeg synes ofte at den falder ud i forhold til andre internet-radio-app's.
Håber at nogle af emnerne kan komme med i næste release.

Med venlig hilsen

Anders

(Ivrig PLAY bruger...når den virker....)

Her er min feedback på TDC play delen i Mit TDC app. Det er på SGS II ICS og yderligere på en rom med AOKP Jelly Bean (hvor A2DP virker 100%)

Bluetooth media buttons virker slet ikke nu (play/pause/next etc.). I det gamle TDC app var det også fuldstændig fucked up med det virkede trods alt hvis skærmen ikke var låst. Hvad er det i gør når i laver en afspiller app.?!? En afspiller skal hooke event receiveren til media buttons i android, kan se den nye afspiller stadig ikke registreres i android med media buttons. Ellers er det sq rent kaos med de afspillere man har inde, telefonen aner ikke at tdc play allerede kører og starter feks google music.

Jeg har et par gange oplevet den gamle fejl med at playlisten stopper efter et nummer, men ikke konsekvent som vi havde på SGS II tidligere så jeg vil teste videre, kan have været en dårlig connection.

Lyd kvaliteten syntes dårligere, men jeg kan være blevet forvent da jeg i en periode nu har brugt andre tjenester, kører vi stadig samme bitrate som før?

DLNA... mit app crashede da jeg ville teste det til mit TV Samsung ES model (receiver har ikke DLNA men får lyden fra toslink på tv), bagefter påstod app hårdnakket min tdc kode var forkert. Dagen efter virker det så igen.. Jeg venter liiige lidt med at teste det igen når jeg kan undværre login i et døgns tid. Ellers en feature jeg glæder mig til at få til at virke, så thumbs up for featuren da Blinkende humørikon

Der er lidt kage i web delen når man er yousee kunde, det tog mig noget tid at hitte ud af jeg var nødt til at gå på yousee play... logge ud... og så kunne jeg logge ind på tdc play og bruge mit fast track til at lave playlister på mobilen. Kan dette ikke laves så det snakker sammen med yousee kunder?

En lille tilføjelse, er der nogen der har den sidste tdc play beta liggende som APK installation nu hvor den er fjernet fra market? Troede aldrig jeg skulle sige det, men kunne virklig godt bruge den til musik i bilen igen.

Jeg har en iPhone 4S og den vil ALDRIG afspille når jeg kører over data (3G/Edge). Sangene indlæses blot, men går så videre til den næste sang på afspilningslisten, indlæser den osv osv ... Jeg må tvinge min iPhone til at være offline for at afspille musik, dog har jeg ingen problemer over WIFI.
Hej TDC

MitTDC app er desværre en kraftig forringelse af oplevelsen ift musik på min HTC Sensation - den er ustabil, falder ofte ud, kan ikke afspille dette nummer besked på på trods af at nummeret ind imellem spiller.

Mine playlister som jeg med møje og besvær har bygget - fungerer ikke, de ligger ikke der hvor da skal nemlig under mine playlister i min app - men under TDC playlister.

Jeg har ikke TDC TV, Homedisk, backup, netradio mm så bruger app til musik fra play.

Når jeg sætter en af mine gamle playlister igang spille den første nummer og hopper så til afspilningsliste.

Det betyder at hvis jeg vil høre en fuld playliste skal jeg først rydde eksisterende playliste, så skal jeg vælge tdc playliste og så tilføjes den min playliste og spiller uden afbrydelser...

Come on - sæt ikke en så ringe App ud

Er der nogen chance for at TV på Mittdc appen kommer til at virke på Samsung Galaxy tablet.
Får samme fejl som de andre, ingen forbindelse til den pågældende kanal.
Nu har vi købt en til alle ungerne, og det virker ikke ?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)