TDC Play og IRC ADP1217WIFID

• 0 kommentarer
Jeg har stort set ikke haft problemer med at spille downloadet musik fra TDC Play på min IRC ADP1217WIFID.

På en enkelt download Julie - Home  får jeg en fejl nemlig Ugyldig licens.

Hvad kan være årsagen til det?

Hilsen

Ib

12 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Ib

Når det kun er et enkelt nummer, der ikke virker, lyder det til at være en fejl i nummeret.

Jeg vil derfor foreslå dig at hente nummeret igen, og se om du kan afspille det på PC'en, før du forsøger at streame det til WIFI-radioen.

Hvis du derefter, stadig, oplever problemer med at afspille nummeret, må du gerne kontakte vores PLAY-support, via denne formular: http://erhverv.tdc.dk/form/index.php?id=326

Vh

Rasmus - TDC

Der er tale om et helt album: Julie - Home, og jeg har ingen problemer med at spille det på PC'en.

Jeg har prøvet at downloade flere gange og også enkeltnumre fra albummet, men med samme resultat, nemlig Ugyldig licens.

Jeg har som foreslået sendt fejlen videre via TDC Play fejlmeldingsformularen.

Er der andre, der har oplevet problemer med enkelte downloads eller har erfaringer med IRC ADP1217WIFID?

Jeg har nu fået svar fra det "officielle" TDC, der ikke mener, at de skal hjælpe mig, da jeg uden problemer kan afspille på min PC.

TDC har dog selv reklameret for, at det er mulig at afspille på ens eget anlæg via adapteren IRC ADP1217WIFID. Denne bruger i sine reklamer, på emballagen og i brugervejledningen TDC Play logoet.

Jeg synes, at det er besynderligt, at der ikke er problemer med de øvrige numre fra andre albums, men blot dette ene album Julie - Home. Der må da være noget særligt ved dette album.

Jeg håber, at der er andre, der kan hjælpe, når TDC nu afviser og blot henviser til producenten.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Vi er i øjeblikket i kontakt med vores udbyder, for at se om dette kan løses.

Jeg tør dog ikke begynde at nævne en tidshorisont, men jeg tror det kommer til at kræve tålmodighed.

Vh.

Rasmus - TDC

Hopper lige ind i denne tråd, for jeg har også fået en IRC, men den driller.

Jeg kan godt høre internetradio trådløst via Homeboxen, men jeg kan ikke få fildeling til at virke i windows media player, jeg kan ikke se Jupiter 6.2, som den skulle hedde ifølge denne video http://www.youtube.com/watch?v=elvQ_2hc9L0 , har i nogle forslag ?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey

Der er kommet en opdatering til HomeDisk: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=23718 hvor der er testet på IRC 1240 IP-Radio

DBH

C

Har heller ikke haft andet end problemer med at strame numre til enheden...

Omdømme 2

Hey Helbo

Der er endnu ikke lagt den nødvendige opdatering af software ud så det er ikke muligt at streame musik fra TDC Play til IRC.

DBH

C

Har man fået mere at vide om, hvornår der kommer en opdatering. Kan stadig ikke afspille nogle numre fra min PC til min ADP1217WIFID radio. Den skriver "Ugyldig Licens" ved alle numre jeg henter og lægger på min harddisk.

Hej helbo

Prøv at se om denne side kan hjælpe dig: http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspforward?file=index.jsp&tplDir=web&page=article&article_id=26074&type=help

EDIT: Herunder har Chritz lagt et telefonnummer til brugere, der har problemer med afspilning på dab-radio. 

Omdømme 2

Svar fra hardware leverandøren: Jeg tror det der sker, (Skete også for mig) ved opgradering/skift af PC. Radioen beholder DRM koderne fra den gl. installation af Windows. Så derfor opstår denne fejl, når PC’en så lige pludselig har fået et nyt set DRM licenser.

Mulig løsning.

Slet radioen i Windows media player.

Lav en factory reset af Radioen.

Opsæt radioen igen

Tilknyt den i WMP.

Såfremt dette ikke afhjælper problemet.

Prøv at downloade en ny musikfil fra PLAY, læg den i anden bib.Og prøv at afspille denne fra radioen.

I må meget henvise til os (70262446)for yderligere support.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)