TDC Play og iPhone!

Jeg har store problemer med at gennemskue TDC Play både på computeren og i appen på min iPhone 4a

Computer:

Jeg kan finde sangene, jeg kan downloade til min computer, der ligger de så et eller andet sted som filer, men hvor finder jeg dem igen? Hvor afspiller jeg dem fra? Kan de lægges over på iTunes? Hvordan kommer de over på min telefon?

Appen:

Jeg er sindssygt forvirret over appen og er på vippen til at opgive: hvis man finder en playliste, så kan jeg kun høre en sang af gangen, men den spiller ikke videre på playlisten, men går tilbage til de sange, jeg hørte før! Så gik jeg ned i en af jeres butikker, hvor de viste mig at jeg FØRST skulle overføre dem til et andet sted, og SÅ kunne jeg høre sangene. SÅ lang så godt! Nu er det desværre bare sådan at når jeg har overført dem og vil lytte til dem fra den nye lokation), så spiller de ikke, men overfører hele albummet IGEN og IGEN og IGEN! Så jeg får det samme album liggende mange gange, men kan stadigt ikke høre dem!

derudover er har jeg stadigt ikke fundet ud af, hvordan jeg downloader sange direkte fra appen til min telefon - kan se at jeg (se ovenstående probem) BURDE kunne høre sangene når jeg er online, MEN hvordan downloader jeg dem?

Mine spørgsmål er:

Hvordan aflytter jeg de sange, jeg har downloaded fra TDC Play til min computer?

Hvor kan jeg lægge dem hen så de kan overfre til min telefon

Hvordan downloader jeg sange direkte fra TDC appen til min telefon uden st skulle igennem computeren?

jeg bliver nødt til at sige at jeg sjældent har mødt en mindre brugervenlig app og hjemmeside! Jeg bliver mere forvirret over at kigge herinde og derfor sprørger jeg nu her.

Kan også de at der er andre, der har stillet spørgsmål, men ikke fået svar, det håber jeg ikke sker her!

Venlig hilsen Johanne

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej JohanneC

Lad mig sige det med det samme, iphone kan jeg ikke hjælpe dig med, computeren er en anden sag.

Når du henter musik på Play, trykker du så på kør??? det skal du ikke, du skal trykke gem, hos mig bliver de så gemt i DOKUMENTER, og du har vel windows media player?? Når du så har hentet musikken i dokumenter, skal du højreklikke på ikonet i dokumenter og trykke FØJ TIL WINDOWS MEDIA PLAYER AFSPILNINGSLISTE, og derefter bestemmer du så selv hvad din mappe skal hedde, jeg har slet og ret kaldt min TDC Musik og der tilføjer jeg den musik som jeg henter ned.

Håber det giver mening, men hvor din musik er ligger nu, kan jeg ikke svare på, desværre.

hilsen Bente

Tak Bente - det hjalp på lidt af det.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)