TDC Play og iPad 2

Abonnerer på TDC Play og har lige anskaffet mig en iPad 2, men kan ikke finde en app så jeg kan anvende mit TDC Play abonnement på iP adden - findes en sådan? Vil lige gøre opmærksom på, at jeg ingen smartphone har.

21 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey plammer

Er det en dansk iTunes konto du har? Det er kriteriet for at du overhovedet kan se app i iTunes.

DBH

C

Hej Chriz
Ja det er en dansk iTunes konto jeg har.
Mvh
Poul-Erik
Omdømme 2

Hey Poul-Erik

Det er et mysterium. Prøv dette link: http://itunes.apple.com/dk/app/tdc-play/id430836404

DBH

C

Har kun TDC bredbånd og ikke mobilabn. hos TDC, så det link du henviser til skal man vel ha' et TDC Mobil abn. før man kan bruge det?
Omdømme 2

Ja det er korrekt. Du skal have et mobilabonnement fra TDC Mobil eller Mobil Bredbånd Mini for at kunne benytte Play app for at kunne anvende Play app. Men din iTunes konto skal jo vise at applikationen er tilrådighed uanset hvad.

DBH

C

Ja men hvorfor kan app ikke bruges når man er på sit yousee net, det var da meget smart at jeg kunne bruge min IPad som media afspiller der hjemme
Jeg tilslutter mig denne undren. Jeg har ligeledes en Ipad 2 som kun har adgang via WIFI, den ligger i min stue og gør det ud for en bærbar eller netbook. Det ville være rart om TDC lavede en app til Ipad, som ikke kræver mobil adgang og som måske også udnytter at skærmen er stører.

PS. jeg har forsøgt at følge angivelsen for MAC bruger, og 'blot' streame musikken, men lyden kommer aldrig Trist humørikon

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints wuptii har modtaget fra andre medlemmer.

Hvornår kommer der en løsning fra TDC, så alle som har bredbånd m.v, og som har haft glæde af TDC PLAY længe på deres PC, OGSÅ kan have glæde af at bruge andre wifi kompatible enheder i deres hjem som eksempelvis en iPAD eller IPHONE, uden at skulle betale én gang mere for varen, som f.eks et mobil abbonement. I øvrigt kan det oplyses til uvidende, at det ikke er alle pad's der kan stoppes et sim kort i, så hvorfor skal disse kunder straffes?. I øvrigt fungerer alle mine pc'er glimrende med TDC PLAY, vel at mærke UDEN et simkort. Kom nu TDC i kan jo godt ;-)
Jeg ringede til tdc og fik at vide at man ikke kunne serviceres og ikke kunne bruge tdcplay hvis man har en i pad. Go service for en vare der er betalt...

med nogen undren at man kan gå ind på Yousee og der downloade en app til Iphone og til Ipad som gør at man kan bruge Webtv og play men at det samme ikke kan lade sig gøre via TDC som jo i sidste ende er det samme som Yousee (de er jo begge i bund og grund samme firma)
Det skal åbenbart gøres besværligt og kundefjentligt???

Steen
Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints wuptii har modtaget fra andre medlemmer.

Hr. & Fru Larsen er en af de mange ældre som har investeret i en ipad til hjemmet da den er hurtigere og nemmere for dem at benytte end en PC. De har været trofaste kunder hos TDC i 46 år. Har 2 fastnet abbonementer, et i hjemmet og et i sommerhuset. De sidste 3 år har de haft internet hos TDC.  De vil meget gerne kunne fortsætte med at benytte TDC play som de har været glade for de sidste par år, men på deres tablet PC, i dette tilfælde en ipad. 

Ovenstående er et tænkt eksempel, men kan med sikkerhed sikkeret passe på flere familier. 
Hvorfor skal denne familie stilles dårligere som kunde hos TDC, bare fordi de nu er blevet ældre/svagtseende og har fundet ud af at en ipad er meget nemmere for dem at benytte?! 
Forhåbentlig kunne TDC ikke finde på at svare kunden med følgende:
"Beklager, men I bliver desværre nød til at købe et mobilabbonement hos
 os. Jeg kan forstå I ikke lige står og har brug for det, men det kræver det for at I kan bruge TDC play. Det er så beklageligt at I kommer til at betale mere end andre kunder for at benytte samme tjeneste. Det er en teknisk forhindring, beklager."

Selvfølgelig kan det lade sig gøre at lave en app som ikke kræver at der er et mobilnr tilknyttet. 
Og så lige en detalje som TDC support måske bør tilrette:
Hvor stor en hammer du end tager i brug, så kan man altså ikke banke et simkort ind i en IPAD2 som kun har wifi, og det er der altså rigtig mange som kun har!!

TDC drop nu det mobilfis, og giv alle betalende kunder de samme muligheder for at benytte tjenesten TDC Play, uanset om de ønsker at bruge Deres PC , Ipad eller anden tablet anordning!
TAK?

..og god jul :-)
Tja det kan jo undre når søsteren (Yousee) lige har lanceret lige nøjagtigt disse Apps!!

Hvem sagde ringe kundeservice? Abonnementet hos TDC er sgu dyrt nok som det er! Personligt vil et mobil abonnemment betyde at min mobilregning vil blive 3-dobblet ved et evt. skifte!!

lige en ekstra tilføjelse!

Samme forhold gør sig til dels også gældendenår det kommer til andre typer af abonnementer!

Har i min ejendom (som er 3 år gammel) installeret fibernet som jo nok må betegnes som værende fremtiden!

Dette produkt sælger TDC ikke til trods for at de rent faktisk ejer FastTv som er et Fibernet selskab!

Jeg skal derfor trækkes med at Home Trio leveres via "gamle" kobberledninger!!! Hvor er logikken i det?

Ydermere koster det det hvide ud af øjnene at få installeret og pudsigt nok skal der betales 99kr pr. måned til TDC for leje af deres fibernet??? ØH leje af fibernet som de selv allerede ejer??

Vågn nu op TDC og giv jeres kunde den service de må kunne forvente i 2011, det er sgu da pinligt!

Hej forum Har netop købt en ipad2 og undrer mig over de samme ting som jer andre. Det jeg slet ikke forstår er, hvorfor jeg kan streame på min macbook via safari når jeg ikke kan på ipad'en som jo også kører på safari. App'en som jeg godt kan få til at fungere (vi har også mobil hos tdc) har jo langt fra de funktioner som browseren har, f.eks hitlister og lign. Hvorfor virker det ikke, det burde jo være det samme, når man bruger browseren, men den begynder aldrig at spille. Hjælp!
Det er da ufatteligt vi skriver 2012 og tdc kan ikke finde ud af at sætte play sammen med ipad!!

DSB om igen.. DANMARKS dyreste tv net løsning og 20 år tilbage i tiden.

Lige så elendigt som at man kun får en boks til tdc´s home trio "familie pakke" Hvilke familier har kun et tv i hjemmet!!

Jeg har for nylig købt en wifi ipad 2, og som bruger af yousee, var jeg først skuffet over at deres app kun dækkede tv og ikke play. Jeg har efterfølgende fået tdc play app'en og kan med den streame musik via mit yousee bredbånd på min ipad. (Jeg har også et tdc mobil abonnement som sandsynligvis er et krav for at denne løsning virker).

okay når tdc ikk vil lege så ka jeg anbefale at få slpashtop til android og så streame skærm over wifi, så kan man enten  bruge den til kontrol eller streame lyden til enheden. 
lykke til, 
jeg ved ikke om det er til ipad, men det virker til asus nexus 7 

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints iMac har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Erik den røde,

det er jo en sjov og kreativ omvej du beskriver, og hvis du kan leve med den løsning, er det jo fint.

Splashtop er et program i lighed med "remote desktop", dvs man kan bruge hvilket

som helst computer/styresystem og overføre "skærmbilledet" til en anden enhed.

Vil jeg tænde min computer, starte Splashtop, for at afspille TDC Play på en anden enhed? Nej, jeg vil ej!

Mvh

Jay en længer omvej som IKKE burde være nødvendig hos en så stor udbyder ! 

Men indtil tdc selv læser og reager på denne problematik må det jo være sådan. 

Det er da under al kritik at føre en sådan forretningsmodel der til nærmelsvis minder m bondefangeri.

Du få lovning på et produkt, men ikk fuld adgang med minder du køber ditog dat. 

Hvis det er af frygt for at. bruger med andrer teleselskaber bruger deres servic, uden at have alt hos tdc. Så er dette blot en forstærkning af lysten til at undersøge alternative udbydder og løsninger.

Fiks det og få glade kunder, som anbefaler jer. 

Bedste reklame er god kunde omtale og ddn værste er dårligt omtale. 

Så lidt ka gøre så meget og gøre jer til et ærligt selskab. 

Com on 2013, og i ka ikk lave en ordenlig app? 

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints iMac har modtaget fra andre medlemmer.

Enig.

Mvh

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)