TDC-play og Airport Express

Hej og HJÆLP!!!

Hvordan får jeg mit tdc-play musik afspillet gennem min Apple Airport Express. Musikken hentet med tdc-PLAY virker jo kun på mediaplayer, mens Airport Express kun virker gennem iTunes.

Er det nogen der ved hvordan jeg får Airport Express til at virke generelt til den lyd jeg afspiller på min computer (mediaplayer, dvd-afspiller mv.).

Håber der er nogen der kan hjælpe[i]

5 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey Kampmann

Hvis du har en iPhone eller iPad og downloader Play app, så kan du bruge Airport. Se vejledning her: tdc.dk/playiphone - andet.

Den musik du har downloadet fra play er DRM beskyttet og fungerer ikke med iTunes, da det er en helt anden DRM der anvendes.

DBH

C

Det fungere dog kun hvis du også er TDC mobil kunde, jeg har play til min computer, men er ikke TDC mobil kunde og så fungere play altså ikke på min telefon!

Mvh

Mikkel

Omdømme 2

Hey Mikkel

tak for dit buzz. Det er korrekt at der skal et tdc mobil abonnement til. Tilgengæld stiller vi ikke krav om at der skal være et stort abonnement bag, da TDC dækker datatrafik på Play også til de abonnementer der er tilpasset en lommepengeøkonomi.

Når det er sagt, så sker der en revidering af aftalegrundlaget for TDC play med start efter sommerferien. Så vi lytter til jeres input som dette.

DBH

C

Hvad har i at byde på når det gælder en iPhone? Min nuværende udbyder betaler jeg kr. 399, - til per måned det giver 5 timers fri tale, fri sms, fri mms og pt 25 gb data... kan i matche?

Mikkel

Omdømme 2

Musik - det er faktisk en landvinding dette her.... Blinkende humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P