TDC Play og 200+ mb/mdr. på iPad 3 - hvordan?

Hvad gør jeg, når jeg har et forbrug på mere end 200 mb/mdr og gerne vil benytte TDC Play på min iPad 3? Alm. mobil bredbånd abonnementer giver ikke mulighed for TDC Play på iPad'en.

3 Kommentarer

Du skal have opgraderet dit abonnement til et med mere data på, hvis du bruger meget data.

http://shop.tdc.dk/Mobilt-bredbaand-u/modem/mobile-broadband-without-modem-ny,default,sc.html

Der er TDC Play inkluderet.

Tengu: her løber jeg ind i problemer - har indtil for 1 mdr. siden netop haft Mbb Mellem m. 1 GB data. Der virkede Play bare ikke på iPad'en; den siger, at jeg ikke er TDC-kunde. Kundeservice kunne heller ikke komme med en løsning.

Så igen: hvordan får jeg mulighed for at have mere data OG Play på min iPad?

Lyder lidt som om at TDC play app'en på Ipad, ikke genkender "mobilt bredbånds abb. u. modem" som godkendt til PLAY via. App'en, derimod ville du nok sagtens kunne tilgå tdc play via. f.eks browseren på Ipad'en, og downloade derfra, hvis du oprettede en bruger den vej via dit abb.

Om www.tdcplay.dk så spiller med Ipad'en, skal jeg ikke kunne sige. Jeg vil mene problemet udenlukkende ligger hos TDC, du bli'r nok nød til at væbne dig med tålmodighed, indtil de retter fejlen i deres PLAY app.

Du kunne evt. spørge kunderservice om det ikke var muligt at tilkøbe ekstra data til dit nuværende "ipad abb." for så at omgå problemet på den måde. Men det er kun et bud, jeg ved ikke om det kan lade sig gøre, overhovedet. 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)