TDC Play Offline virker ikke på HTC Desire HD og Desire C

Hej TDC,

Nu må i snart få det off line til at virke.

Hvis man følger jeres vejledning skal man "bare" lytte til en sang online så skulle den komme op i offline playlisten, men dette sker ikke. Andet sted står at man alligevel skal kunne lytte til de playlister man har lyttet til men det kan man heller ikke.

Vil i ikke sørge for at dette bliver rettet inden der er en masse der skal på skiferie, hvor ungene gerne vil kunne lytte til deres "fede" musik mens der køres gennen Europa.

PFT,

Thomas

5 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Efter afspilning, skulle sangene gerne blive gemt under Playlister > Offline.

Er det rigtigt forstået, at du intet kan se i den playliste?

Hej Alex,

Det er helt korrekt forstået.

Det er et kæmpe irritationsmoment.

Omdømme 1

Okay.

Jeg mistænker lidt at årsagen er manglende plads på telefonens interne hukommelse, da Mit TDC app'en som regel automatisk bliver gemt der, og ikke på et evt. hukommelseskort.

Under telefonens indstillinger, burde du kunne se hvor meget ledig plads der er til rådighed på telefonens interne hukommelse. Kan du prøve at tjekke hvad der står der?

Hej Alex,

Det kan godt tænkes at der ikke er mere plads på den internehukommelse, men siger du dermed at det ikke hjælper at sætte et SD kort i telefonen så sangene kan gemmes derpå?

/Thomas

Omdømme 1

Nej, det burde bestemt være muligt.

Jeg ved bare at andre tidligere har haft problemer med at indstille telefonen til at gemme TDC app'ens sange på et eksternt hukommelseskort, og har endnu ikke selv undersøgt hvordan dette præcis skal gøres på de forskellige mobiltelefoner.

Hvis jeg kan få dig til at oplyse din version af Android (Kan ses under indstillinger > Om telefonen), så kan det være nogle af de andre forum brugere har en idé.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)