TDC Play nokia 5230

Hej.

Jeg er begyndt af få problemer med TDC play på min nokia 5230. Når jeg trykker hent med tdc play, får jeg også licensen men den begynder ikke overførsel af filen, det har den gjort tidligere, men er nu holdt op.

Jeg har ringet til kundeservice som stillede mig videre til TDC play hotline og de kunne ikke hjælpe for de arbejdede kun i Apps eller på en computer og min henter det inde fra fly.

Så har jeg været nede i en TDC butik, hvor jeg fik en ny MMS opsætning og genindannede fabriksindstillingerne, ellers vidste han ikke hvad det kunne være.  Jeg har også hentet alle de nyeste software opdateringer som der er og det virker stadigvæk ikke.

Hvad skal jeg gøre for at få det til at virke igen?

5 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey Elina

Der er ikke nogen fejlmeldinger på N5230. Jeg vil bede dig om at teste følgende:

Lav en profil på tdcplay.dk hvis du ikke allerede har en. I login boksen kan du tilmelde dig fast track. Prøv nu at tilmelde dig ikke-smartphones. Herefter kan du downloade filer til mobil, prøv med et enkelte track. Tracket skal overføres til din mobil på samme måde som du synker billeder eller lign mellem computer og mobil. Du vil se at licensen bliver leveret med sms som du plejer. Det der er det interessante er om du kan afspille filen, når den er hentet fra web.

Lad mig høre hvordan din test går

DBH

C

Ja, nu kan jeg hente filer ned til computeren til min mobil, men jeg forstår ikke det med at tilmelde en ikke-smartphone? Hvor skal jeg gøre det henne?

Omdømme 2

Hey Elina

Så er du allerede tilmeldt. Kan du overføre og afspille musikken på din Nokia?

Tak for feedback

C

Jamen det fungerer fint og har hentet en masse numre og lagt dem over og de fungerer godt, men hvad skal jeg gøre for at hente musikfilerne direkte ned på telefonen fra min telefon af?

Omdømme 2

Hey Elina

Jeg er lidt på bar bund, for det er ikke noget der relaterer sig direkte til Play filerne og du har den seneste internetopsætning. Mit bedste bud er at du henter internetopsætningen igen.

håber at vi finder fejlen

DBH

C

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8