TDC Play / Nexus 4

Hejsa

Jeg kan fint afspille/streame musik via Mit TDC appen, men jeg har endnu ikke formået at få afspilning af downloadet musik via m.tdc.dk/musik til at virke = mangler en afspiller som understøtter formatet. Det virkede ellers fint på min SE Xperia Ray.

Download af fil går fint, men telefonen nægter ganske enkelt at anerkende den downloadede fil som værende musik endsige værende et kendt format. Nogle forslag til hvordan dette kan løses - det er trods alt lidt mere praktisk at have musikken på telefonen - specielt hvis man er i områder hvor datadækningen er yderst tvivlsom....

Lars

1 Kommentar

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Dan_E_P har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Iwinther,

Du kan tage et kig på www.tdc.dk/musikmobil og se hvilke mobiltelefoner der understøtter musik på mobilen. Når vi ser efter din gamle Sony Ericsson Xperia Ray, så understøtter den officielt app'en, men jeg kan forstå på dig at det også virker igennem Fly (m.tdc.dk). Officielt har vi ikke meldt ud at det er meningen at det skal fungerer med Fly, men det er udemærket hvis det gør.

Din Nexus 4 kan jeg ikke finde på listen, og så kan jeg desværre ikke love dig at det vil virke efter hensigten. Det lyder på dig som om at app'en stadig virker - og det burde den, da Nexus da vist kører med Android - men vi har ikke meldt ud at den skal virke på en Nexus 4.

Når det så er sagt, så virker det som om at tendensen er at man sætter mere og mere fokus på app'en, og jeg vil tro at det er denne der får førsteprioritet. Det er uvist om man vil lægge alt for meget energi i at udvikle adgang til Fly igennem Nexus 4, når app'en virker.

Når alt dette så er sagt, så burde du kunne bruge app'en til at registrere offline sange, så du kan lytte til dem når du ikke har nogen dækning. Har du prøvet at lege lidt med dette?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)