Tdc Play musik....mobilt bredbånd

• Bruger
  • 16 kommentarer
Hej....

Ja , skriver jeg lige lidt igen i dag...

jeg har mobilt bredbånd HOS TDC.....og ifl. oversigten skulle jeg kunne afspille alt 

hvad jeg har lyst....

nu har jeg oprettet et log in efter forskrifterne...klikker jeg på film siger den ,du har ikke lejet nogen film..

ganske overens med sandheden...

klikker jeg på musik...skriver den, at jeg ikke kan afspille musik på tdc play med mit abonnement

SÅ ER DET LIGE JEG SPØRGER......HVORFOR SIGER TDC ET PÅ DEN ENE SIDE ET...OG NOGET ANDET PÅ DEN ANDEN SIDE??????????

OG HVAD ER RIGTIGT.....

og hvad gør jeg forkert?????

bented

5 Kommentarer

Hej Bented

Hvis du også har et bredbåndsabb. kan det være derfor.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=32225

Ellers ved jeg desværre ikke hvorfor. Trist humørikon

Du ved sikkert godt at store bogstaver brugt på nettet, svarer til at du står og råber  på en gadehjørne, men det er sikkert bare din caps look, der har sat sig fast.  Fremhævet og kursiv er den bedste måde at tiltrække sig opmærksomhed. Blinkende humørikon

Hej

Tak for svar...jeg var nødt til at få hjælp fra TDC....fejlen er nu rettet..

hilsen Bented

godt nytår til alle...

Bented *

må jeg have lov at spørge hvordan du fik det igang? skal man ringe til support?

For jeg står med præcis samme problem! Mit abonnoment er tilføjet min konto, og jeg kan godt gå ind på TDC Play film, men så snart jeg prøver at gå på TDC Play musik, så siger den at mit abonnoment ikke giver adgang til musik. Men det står der i alle de fine kasser og sedler jeg har fået med til mit Homeduo+ og bredbånd.

Hej Bented og Hallmann44

Også godt nytår til jer.

Bente - det er rigtig hvad Hallmann44 spørger om.  Har du en ide til hvad problemet var hos dig?

Måske kan Hallmann44 bruge din oplysning, til at komme videre med sit problem.

Hejsa, jeg er ny mobilkunde og havde sådan glædet mig til at få Play musik, men har præcis samme problem som ovenstående - i min ordrebekræftelse står der, at jeg har adgang til Play Musik, men når jeg prøver at logge på Play får jeg besked om, at jeg ikke har adgang, og på "Mit TDC" står der, at jeg har Play Film (men ikke noget om musik)...... en lidt dårlig start på mit abonnement, synes jeg.....

Håber på svar og hjælp Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P