Svar

TDC play - musikalbum fylder kun 1 MB ??

• Als
  • Udforsker
  • 27 kommentarer
Hej

Jeg har fået et lidt sært problem, det er noget der er opstået her på det senest. Det er når jeg vil hente et musik album på TDC play, så fylder albumet kun 1 MB, den står og køre på omkring 200 KB i del sek. også stopper downloaden, og albumet ender på 1 MB til at ende med. Det har den efterhånden gjort ved mange albums nu. Jeg prøvede, at få en anden bruger til at logge ind på TDC play og få vedkommened til at hente et musik album, stadig det samme, men når jeg prøver på en anden maskine, men mit brugernavn osv. virker det fint nok unden problemer, hvad er der lige galt her ??[i]

Mvh

Als

icon

Bedste svar af Als 24 november 2012, 18:20

Nu fungere det igen, som det plejer. Det var simbelthen KIS der var skyld i det, hvad det har spærret, ved jeg virkelig ikke. Men nu er den senste version KIS 2013 installeret, og alt fungere som det skal nu !  

Se original

15 Kommentarer

Er der ikke nogen der et forslag til en løsning ?

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Kan du evt. prøve med en anden internetbrowser? (Google Chrome, Mozilla Firefox osv.)

Kunne forestille mig det kunne løse problemet.

Hilsen Alex

mener at, vi har prøvet det, uden at det lykkes. 

det er bare sjovt, jeg skriver det også i spørgsmålet, at jeg kan logge på en anden maskine og downloade fra den uden problemer. Som om der er nogen indstillinger, der spærre.

Skal lige sige, at vedkommende bruger KIS - Kaspersky Internet Security 2013

Men når det lige pluselig, er kommet, kan det næsten ikke være det spærre på en eller anden måde, det er bare meget mystisk !

Er der ikke nogen der evt. har en løsning på det her, det er faktisk ved at være noget fusteret, man får jo ikke hvad man betaler for. Man kan logge ind på Play, men ikke hente musik ??

Omdømme 1

Kunne forestille mig at KIS softwaren, godt kunne have en betydning for problemet. Vi kan ihvertfald afgøre at problemet ligger lokalt, og du derfor er nødt til at fejlrette lokalt.

Kan du prøve at deaktivere KIS funktionerne, og prøve igen?

Jeg har fundet ud af, at jeg kan hente enkelte numre uden problemer, men ved hele albums der står den bare af, det er som om, den for timeout ved downloaden ved de omkring 100 Kb, og det det lige meget hvad browser jeg gør det i !

Omdømme 1

Kan du give nogle eksempler, så jeg kan prøve at genskabe fejlen?

Hvad eksempler vil du gerne have ?? Jeg kan ikke hente albums, men godt hente enkelte numre fra det enkelte albums dvs. hvis jeg gerne vil downloade et helt albummet, må downloade hver enkelt numre. Det er det jeg syne jeg er lidt mystisk

Jeg opdateret diverse adobe produkter, live og flash, men det hjalp ikke ! Og det er kun på den enkelte maskine, den ikke kan på, f.eks hvis jeg prøver på en anden, er der ingen problemer overhovedet !    

Omdømme 1

Kunne godt tænke mig navnene på nogle af de albummer du oplever problemer med. Bare så jeg har noget konkret data at gå videre med. Er dog klar over at det ser ud til at ske ved alle albums, og derfor er generelt.

Skal nok få undersøgt lidt nærmere, om det er et problem man har stødt på før her i TDC.

Prøvede du at deaktivere det sikkerhedssoftware du havde installeret?

jeg tror jeg har fundet problemet, det er KIS den er gal med, jeh prøvede nemlig at slå den fra mens jeg hentede et numre, der var ingen problemer.  

Så nu jeg prøver at opdatere den til den nyeste version 2013, jeg sagde godtnok tidligere at jeg der var 2013 der var på, men det passede ikke, der er 2012 på. 

Vender lige tilbage når KIS 2013 er installeret !  

jeg tror jeg har fundet problemet, det er KIS den er gal med, jeh prøvede nemlig at slå den fra mens jeg hentede et numre  men et album, der var der ingen problemer. 

Nu fungere det igen, som det plejer. Det var simbelthen KIS der var skyld i det, hvad det har spærret, ved jeg virkelig ikke. Men nu er den senste version KIS 2013 installeret, og alt fungere som det skal nu !  

Omdømme 1

Jeg er glad for du fandt løsningen Glad humørikon

også jeg har oplevet de famøse 1Mb

jeg har også kaspersky

problemet er tilsyneladende download af mange musikalbum på 1 gang

jeg løste problemet ved at genstarte kaspersky

glædelig jul - jens Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(