Svar

TDC Play musik stopper med "Du bruger flere enheder til musik"

Hej, jeg ser ofte TDC Play Musik app'en (Version 2.1.9.56495 opdatret 30 marts, men problemet fandtes også før) gå i stå i det første sekund af en sang, med denne meddeldelse:

[i]

På min telefon (Android, Samsumg Galaxy S4 Mini)

Jeg har selvfølgelig prøvet "Luk", men fejlen dukker op igen ved starten af næste nummer. Det hjælper tit at genstarte App'en men jeg ville gerne have en permanent løsning. (Jeg cykler imens, og telefonen er ret svært tilgængelig).

Jeg ville meget gerne svare "Ja" og gøre enheden til min aktive musikafspiller (hvad det så indebærer), men den mulighed er der som det ses ikke. Egentlig virker det som en fejl at der kun er mulighed for at svare "Luk" på noget, der åbentlyst er et Ja/Nej spørgsmål.

Hvad kan jeg så gøre ved den? Jeg har en Sonos og min telefon, og de er logget på samme TDC-bruger, men som jeg husker det, er det tilladt at have fire-fem enheder på samme login(?).

MvH Ole.

icon

Bedste svar af Ohh7878979u 3 juni 2016, 12:41

Nå, jeg får at vide at der findes en "Yousee Music App" - den har jeg så installeret, og den kører meget bedre og jeg har ikke set den gå i stå endnu. Den har ydeligere adskilt shuffle og gentag funktion, så den er faktisk at foretrække, hvis man har muligheden.

Se original

1 Kommentar

Nå, jeg får at vide at der findes en "Yousee Music App" - den har jeg så installeret, og den kører meget bedre og jeg har ikke set den gå i stå endnu. Den har ydeligere adskilt shuffle og gentag funktion, så den er faktisk at foretrække, hvis man har muligheden.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)