TDC PLay - musik spiller ikke færdig

Jeg hører hitliste på TDC play, men alle numre stopper inden de færdige og går videre til næste sang.
Hvorfor?

5 Kommentarer

Sangene spiller ikke færdige men skifter til næste sang. Meget meget irrrterende
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints MacGyver har modtaget fra andre medlemmer.

Dette er skam ikke det eneste problem ...

Hvis et album er lavet således, at det skal køre ud i en køre (koncerter osv), så splitter TDC Play skam også dem fra hinanden, og det vil så sige, at man aldeles ikke er til en koncert eller lignende.

Hvorfor har TDC handlet så hurtigt, at De ikke har kunnet se for Deres egne fødder først, AT man IKKE skal fjerne m3u-filen, som jo netop gør, at man kan afspille musiikken - i én køre .. Trist humørikon

En Ommer, TDC ... Få det lavet !!!

PS: Og prøv at have det musik, som I lover - også det, som folk har spurgt efter i årevis, helt tilbage fra I startede med TDC Play, og stadig spørger efter.

Ved at mange kunder støtter dette problem.

Fortsat god weekend

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej

Der er desværre en fejl på TDC Play på TV. Den skifter pludselig til næste sang i rækken. Vi er på sagen, og forhåbentligt er det løst inden længe. Vi beklager de gener, det medfører.

Har samme problem, håber snart det bliver fikset for det ret træls det ikke virker og det stort set det eneste sted jeg hører musik fra

MacGyver skrev:
PS: Og prøv at have det musik, som I lover - også det, som folk har spurgt efter i årevis, helt tilbage fra I startede med TDC Play, og stadig spørger efter.

Ved at mange kunder støtter dette problem.

Fortsat god weekend

Problemet med musik der ikke er der, er det samme som på Netflix, eller andre streaming tjenester.

Musikken er ikke gratis for dem at få, og der er nogle pladeselskaber der ikke vil have musikken på stream.

Et par bands jeg hungre efter er Metallica og Rammstein, men deres pladeselskaber vil umiddelbart ikke have dem på stream, så vidt jeg har fundet ud af. Eller også er de så dyre at få på TDC Play at det vil være svært at bibeholde tjenesten på de udvalgte abnonnementer uden flere omkostninger eller stigning i abonnements pris.

En god grund til ikke at smide sin gamle CD afspiller ud Humørikon med tunge

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P