Svar

TDC Play musik - playlister fryser efter iOS 9.0 opdatering

Hej TDC.

Jeg opdaterede til iOS 9.0 på min iPhone 6+ i går aftes. Efter opdatering kan jeg ikke bruge mine playlister i TDC Play Musik app. de andre menupunkter ser umiddelbart ud til at fungere, jeg kan søge og afspille musik, men åbner jeg playlister fryser skærmen. Jeg kan ikke trykke på noget, gå tilbage eller andet, skærmen er bare frosset.

Jeg kan lukke min app med knappen, fjerne den fra åbne programmer og starte den igen, men playlister fryser stadig.

App er version 2.3.1, hvilket er den nyeste i følge mine oplysninger.

Kener I til problemet, og hvad man kan gøre ved det?

Mvh

Klaus Karby

icon

Bedste svar af Stefan 6 oktober 2015, 08:33

Som klaushoei skriver, så spiller det igen. 

Der er kommet en opdatering til TDC Play, og hvis du henter den, så skulle du ikke opleve denne fejl længere.

Vi beklager fejlen.

Se original

18 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Andreas_O har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Louise, 

Jeg kan se, at du ikke har fået et svar i denne her tråd. 

I første omgang vil jeg anbefale dig at slette TDC Play-app'en og hente den igen. Det kan ofte løse sådanne problemer efter en opdatering på telefonen. 

Dine playlister vil ikke blive slettet, selvom du afinstallere app'en og henter den igen Glad humørikon

/Andreas 

Tak for svar.

Jeg har slettet min App, og hentet den forfra, hvilket ikke giver nogen ændring, mine playlister fryser stadig hele app'en.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej Louisekr123

Jeg har testet det selv her, og jeg oplevede præcis det samme, men efter et genstart af telefonen kører det. Har du forsøgt med det?

Det skulle umiddelbart gerne virke, men fortsætter problemerne, kan det ske, at det skal fejlmeldes. I så fald skal det gøres hos vores kundeservice, og de kan fanges her: http://kundeservice.tdc.dk/kontakt

Jeg forsøgte genstart af telefon tidligere, og nu igen efter installation af ny App.

Første gang jeg åbner en playliste går det fint, går jeg tilbage i oversigten, fryser app igen. Jeg er overbevist om der er et problem med app'en, så jeg fejlmelder.

Problemet er nu rapporteret til TDC support, og de forventer jeg får respons inden for 1 uge.

Jeg opdaterer tråden her, når jeg hører mere.

Ellers antager jeg der kommer en opdateret app med fejlretning om kort tid.

Præcis samme oplevelse. Ser frem til løsning.
Jeg har i dag opdateret til iOS 9.0.1, det gør ingen forskel, mine playlister fryser stadig. Ser frem til en App opdatering med et fix.

Hej,

Oplever også at playlister fryser. Hjulet kører øverst på skærmen, som om den er ved at synkronisere, men appen er "kold".

- Har slettet appen og geninstalleret

- Har genstartet

- Har synkroniseret sange og playlister

- Oplever det både på 9.0 og 9.0.1

Mvh

Klaus

Samme her (Klaus). Hvis det er Apple kunne man få den tanke, at de prøver at få os over på Apple Musik i stedet for TDC Play (måske inspireret af VW :-))

Har lige testet playlister når "flyfunktion" er slået til, så virker playlisterne.

Virker ikke som et Apple, men mere et TDC problem.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej alle

Det viser sig, at det er en generel fejl. Den rammer tilsyneladende ikke alle, og hos nogen hjælper det at genstarte, men gør det ikke det, er der desværre ikke andet at gøre end at vente.

Vi arbejder på højtryk med at finde en løsning på problemet, og vi har en forventning om, at det er løst indenfor et par uger.

Jeg vil sørge for at holde jer opdateret i tråden her, når der er noget nyt.

Vi beklager fejlen.

Hejsa. Jeg oplever det også og har prøvet diverse ting for at se om det virker. Ser frem til at fejlen er løst :-)
Hej 

Har samme problem efter opdatering tiil iOS 9.0.1 Iphone 5s

lidt sjovt med flyfunktion ! 

Og blot til info hvis man i tdc appen i indstillinger sætter den ofline virker det også

Mvh Karsten

Jeg har samme problem 5s. Troede det var min telefon der var blevet "syg", da min datter og mands 5s virker... Håber det snart kommer en løsning.
Mvh. Susanne
Samme problem her. iPhone 5S (iOS 9.0.2). Lige så snart jeg tilgår mine egne playlister så fryser App'en.

Please fix ik' :-)

Jeg har præcis de samme problemer og har prøvet alle de samme ting som jer. Suk.  Jeg ser ligeledes frem til en snarlig løsning fra TDC.

Gh. Kim

Så "spiller" det igen efter TDC app opdatering ;-)

Omdømme 2

Badge +3
Som klaushoei skriver, så spiller det igen. 

Der er kommet en opdatering til TDC Play, og hvis du henter den, så skulle du ikke opleve denne fejl længere.

Vi beklager fejlen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P