TDC Play musik på tv

Hejsa... har et meget belastende problem når jeg høre musik på play på fjernsynet
Så stopper den midt i sangen og går videre til næste... og det gør den med dem alle
Hjælp jeg bliver sindssyg når jeg ikke kan få lov at høre sangene færdige

13 Kommentarer

Hejsa..
Vi har samme problem på vores boks.. Det er mega træls!!! Jeg har prøvet at slukke for det hele men det virker ikke. Håber det snart stopper. Hvis nogen ved man skal gøre vil jeg blive glad for hjælp :-)
Hej - samme problem her!!! Håber TDC læser forum og adresserer problemet snarest. Hos mig har det stået på i ret lang tid efterhånden.

Vi har samme problem og nøj hvor det træls for at sige det lige ud

Hej...har samme problem på musik play på tv den går videre når den har afspillet halvdelen af sangen..

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Andreas_O har modtaget fra andre medlemmer.

Hej allesammen, 

Selvfølgelig læser vi også med på vores kundeforum. 

Vi er desværre ramt af en fejl, som gør, at afspilningen af sange stopper midt i det hele på TDC Play Musik på TV. Det er rigtig træls, og vi håber alle, at fejlen snarest muligt er fundet. 

I kan følge med i sagen ved at klikke på vedhæftet link: 

http://go.tdc.dk/knpbb

God dag til alle Glad humørikon

/Andreas 

problemet er fortsat ikke løst - og vi har d. 13.12. 2015 !!!!!!

og det er irriterende da vi har købt gode højttalere til vores TV fordi vi gerne ville bruge denne funktion

Så vil I i TDC ikke nok tage dette alvorligt

VH

Urban og Grete

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Andreas_O har modtaget fra andre medlemmer.

TDC Play Musik på TV har været fejlramt den seneste periode, hvilket er dybt beklageligt. Vi har et team af medarbejdere, som arbejder ihærdigt med at få rettet op på fejlene. Der er dog tale om udfald, og ikke et konsekvent nedbrud på tjenesten Trist humørikon

Fejlen kan følges ved at klikke HER

Vi gør alt, hvad der står i vores magt, for at få TV Arkiv tilbage i god gænge igen.

Hej Andreas,

Dejligt at I arbejder på problemet, dog ærgerligt at det tilsyneladende tager ret lang tid at løse noget, som udefra synes ret simpelt.

Jeg vil dog gerne udfordre din besked om at "der er tale om udfald".

For mit vedkommende har det aldrig virket på vores TV, og det er blevet brugt jævnligt* siden vi tegnede abonnement i juli 2015. Jeg har dog ikke meldt det før nu, da der har været meget andet at fokusere på når man flytter ind i et nyt hus, samt at jeg her på forum kunne se, at der jo er andre der har meldt det.

Men nu er min tålmodighed sluppet op, da det ikke ser ud til at der sker noget - og vi betaler stadig det samme i månedligt abonnement...

Jeg håber der snart er en løsning på problemet, for jeg savner at kunne få fuldt udbytte af denne ellers gode service.

* TDC Play er brugt jævnligt på TV'et, men kun i kort tid af gangen, da det simpelthen er så frustrerende at høre på musik der bliver afbrudt midt i nummeret.

Efter at have forsøgt flere gange via TDC forum og ved opkald til support - forsøgte jeg igen forleden

OG jeg har stort set fået løst mine problemer

- musik der stopper midt i numre

- radio der efter kort tid "muldrede"

Jeg fik det råd at slukke for TV boks(e) og herefter resette modemmet via spids genstand i hul, som jeg skulle holde inde i 30 sekunder og herefter vente på at internettet igen fungerede og så starte TV  op igen.

JU HU det virker

Der er dog fortsat lidt problemer hvis jeg vælger musik uden at overføre det som playliste - men kun hvis jeg vil høre et helt album, så kan "den" finde på at stoppe efter 2-3 numre og så må jeg lige sætte den i gang igen.

Men alt i alt MEGET bedre end tidliger 

Omdømme 1

Glad humørikon

øv - radioen muldrer/Wobler stadig - dog fungerer den i længere tid end tidligere

men jeg talte med en TDC person der oplyste at der kommer en status omkring problemet d. 19.2 - og så må man håbe at den er god

Tak for forslaget GogU

Det hjalp dog ikke umiddelbart hos os Trist humørikon
@TDC: Hvordan skal jeg få løst problemet med at sangene ikke TDC Play ikke bliver spillet til ende?

Nogen fra TDC der kan være behjælpelig?

Kan det hjælpe at få skiftet TV-boksen?

I sommers, hvor vi flyttede ind i nuværende bolig, blev TV-boksen ikke skiftet, men vi skulle bare beholde den TV-boks vi havde fra tidligere adresse. Den var dog også ret ny, da den var fra første kvartal i 2015.

Det går på nerverne, at man ikke kan høre hele nummeret, da det stopper brat nogle minutter inde i nummeret. Faktisk benytter vi tjenesten minimalt, da det er ubrugeligt med denne fejl.

Igen spørger jeg; nogen der kan og vil hjælpe?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)