Svar

tdc play musik på tablet

Hej alle i kloge hoveder......[i]

Kan man ikke høre musik via tdv playpå sin samsung tablet?

Jeg har installeret en app, og kan se tv.men ikke høremusik.

Den skriver der er problemer mednetværksforbindelsen.prøv igen senere.....

Det forstår jegsåbare ikkenårjeg kan søge musiknummere osv...

Nogen der ved hvorfor?

icon

Bedste svar af BRP 5 maj 2013, 20:49

Hej Charlotte

I en anden tråd, har en fra TDC svaret, at App'en skal kunne "sim validerer", da den er udviklet til smartphones. Det lyder som om, at der skal være et sim kort i tabletten for at det virker. Har også en samsunt tablet - uden sim kort - og får samme fejlmelding. Så hvis ikke du har sim kort i din tablet, så er det nok forklaringen.

Mvh

Bjarne

Se original

6 Kommentarer

Hej Charlotte

I en anden tråd, har en fra TDC svaret, at App'en skal kunne "sim validerer", da den er udviklet til smartphones. Det lyder som om, at der skal være et sim kort i tabletten for at det virker. Har også en samsunt tablet - uden sim kort - og får samme fejlmelding. Så hvis ikke du har sim kort i din tablet, så er det nok forklaringen.

Mvh

Bjarne

Jeg har samme problem på Sony Xperia tablet z. DET KAN IKKE VÆRE RIGTIGT, AT TDC ikke kan finde en løsning. Det virker på IPAD. Nu må tdc tage sig sammen
Jeg har akkurat samme problem med min google mini tablet og  Ipad 2, på den gamle Ipad 2 virkede den fin på, men nu er der ingen musik at hente. desværre.

Hvad kan forklaringen være??

Ifølge en snak med TDC er det et problem med app'n. Det skulle komme i orden sidst på året. Det er for dårligt, at TDC ikke melder det ud til alle.
Der må da være mange med android tablet, der har samme proplem.
Er problemet løst? Det har stået på siden 2012!
Nej problemet er der stadig... meget surt. Play kan ikke køre på Android Tabs

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P