TDC PLAY musik på mobilen

Er der nogen mulighed for at bruge musik downloaded direkte til mobilen andre steder. Evt. på computeren eller er man nødt til at koble mobilen op på computeren eller musikanlæg?

Dette skal blot ses som et prøveindlæg.

4 Kommentarer

Vil det sige at du ikke vil have svar på det, nu når det er et prøveindlæg? ;-)

Jamen jeg vil da gerne høre om mulighederne med tdc play. Jeg har play, fordi jeg har bredbånd og fastnet hos tdc - det betyder vel også at jeg ikke kan få tdc musikken lagt på min mobil, da den er hos et andet selskab?

Hvis du vil have tdcplay på din mobil. skal du have et tdc abbodement på din mobil.

du kan dog godt downloade fra tdc til din pc, men du kan ikke overføre licensen , med mindre licensen tillader det. dog er det mest brænding til medie .

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej alle,

Tak for de gode spørgsmål.

Det er TDC produktet, der bestemmer hvor man kan have sin TDC Play musik liggende og afspille den.

De fleste TDC bredbåndsprodukter, giver adgang til at kunne downloade og afspille musik, på computeren.

Har man derimod et mobilabonnement hos TDC, kan man hente og afspille musikken via mobiltelefonen.

Er man så heldig, man har bredbånd sammen med et mobilabonnement hos TDC, giver det en lov til at  man kan downloade musikken til computeren og derefter overfører til mobilen via Fast track.

Alle informationer omkring dette kan findes via dette link: http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspforward?file=./index.jsp&tplDir=web&page=article&article_id=10568

Venlig hilsen

Martin alias strellev

TDC Moderator

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8