TDC Play Musik og Windows Phone

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nikolaj har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
  • Community Manager
  • 331 kommentarer
Fra mandag d. 23 maj bliver der lukket for muligheden, for at bruge TDC Play Musik-appen på Windows Phone-telefoner.

Det betyder, at du ikke længere vil kunne benytte app'en eller hente den fra Windows Store. Årsagen til dette er, at der kun er et meget lille antal brugere der i dag benytter app'en.

Har du eller andre i husstanden en smartphone med Android eller iOS styresystem, vil I fortsat kunne benytte TDC Play Musik, på præcis samme måde som i dag. Du kan også fortsat kunne lytte til millioner af musiknumre via TDC Play Musik via din computer på musik.tdc.dk

/Nikolaj

14 Kommentarer

Ja det tror da f.... at produktet har få brugere. Det har jo ikke virket i mere end 1 år. 

Jeg har med succes brugt TDC play på mine forskellige windows telefoner indtil for 1-2 år siden, men derefter har jeg utallige gange rykket for at få leveret det produkt TDC har solgt mig. 

Jeg har så sent som i februar købt en Lumia 950 i en TDC butik og blevet lovet at Play skulle virke på den.

Jeg ved at utallige Windows brugere har klaget over at appen gik i loop når man skulle modtage en kode på SMS som skulle indtastes. Hver gang man havde indtastet koden skulle man bare begynde forfra og bestille en ny kode.

I mere end 1 år har det problem eksisteret og i stedet for at fikse det stikker TDC nu hovedet busken og snyder deres kunder. Det er helt symptomatisk for hvor TDC er på vej hen.

Det er godt nok trist at en virsomhed af TDC størrelse, ikke har kunne finde kompetente udviklere i al den tid de har haft TDC play til windows phone, hvilket man har haft siden windows phone 7.

At man så nu trækker stikket, viser bare at man springer over hvor gærdet er lavest.

Og man skulle tro at det ikke var mangel på hvor mange som sidder på en windows 10 platform, da netop windows 10 har den fordel at man kan udvikle til windows 10 og windows phone 10 på samme tid. Så det er noget vås at man ikke mener der er nok brugere.

Det er ganske fordi man har undladt at supporte sine kunder aktivt, og lade det sejle i egen sø og håbet på at det dødede ud af sig selv.

Jeg er i hvert fald meget skuffet over måden TDC har håndteret dette på.

Hvad bilder I jer egentlig ind hos TDC!!!!
I kan da ikke fjerne grundlaget for at man som kunde betaler for en ydelse, en ydelse som man så ikke kan få lov og benytte sig af mere!!!!! Og hvis I "først" fjerner muligheden for Windows kunder den 23. maj 2016, så kan det undre mig at app'en allerede er væk nu!!!
Jeg var faktisk rigtig glad for min tdc Play og de Play lister jeg havde der - men nu bestemmer I så bare at de playlister jeg havde kan jeg nu ikke længere gøre brug af. Og hvis I tror at det kan tvinge mig over på en anden platform så tager I ganske fejl. Men I kan godt regne med at miste mig som kunde!!!
banane forretning
Har samme problem,har aldrig kunne bruge deres apps gad vide hvor mange penge cheferne få af apple og google for ikke at lave noget som virker til alle platforme, man burde hænge dem op i en vis ting.
banan tdc
Bliver nød til at finde andre måder at se tv på, hold banan hvor de skulle skamme sig.
Har prøvet at finde ud af hvor stort et afslag man får i prisen jeg har 5 abonnementer 2windows og 3 iphone er egentlig ikke interesseret i at flytte men vil også have det jeg betaler for. Har kontaktet dem og de lovede at ringe tilbage men har intet hørt. Syntes det er utroligt dårligt af tdc har været trofast i mange år men det betyder ikke noget.
Hej TDC.

Jeg er simpelthen så skuffet...

er godt nok ved at være træt af det her skide tdc. Altid et eller andet som ikke virker eller som de ikke lige ved hvordan det skal løses. På nær når regningen sendes hver måned, så kan de kun sig; ja, men det er jo det produkt du har valgt

Købte en ny mobil for ikke så længe siden, en windows phone, efter anbefaling af ikke mindre end....................................Ja f..... Tdc, fordi det var dn bedste smartphone til appén og nu, .................

tja, Tdc vælger så at fjerne app´en, typisk for et lille bitte firma, nå nej, I påstår at være et stort firma

I må få løst dette her eller give folk deres penge tilbage. Men det kan I nok hellere ikke finde ude af.

Har kontaktet dem flere gange de har lovet at ringe tilbage men det kan de heller ikke finde ud af. Vil ikke betale for noget jeg ikke får.
Jeg håber I har det standpunkt, indtil I snart tager et nyt, nemlig at genoptage TDC Play for Windows.

Jeres beslutning er selvfølgelig økonomisk begrundet, så lad os få fakta på bordet: Præcis hvor mange windows telefoner har I solgt de sidste 2 år? Det er sådan ca alle dem I nu skuffer.

en anden ting: jeg har lige spildt 20 minutter hos jeres support, som IKKE vidste at I havde stoppet appen. 

Far er både vred og skuffet.

Mvh

Morten Wagner

har også 4 windows phone, over nu at skifte til anden udbyder

Hej Tdc

Jeg skulle hilse og sige mange tak fra min søn på 3. Han blev meget begejstret for ikke længere, at kunne høre Prop og Berta i bilen på vej hjem fra børnehave.

Jeg vil da også gerne takke jer for den eminente håndtering af kommunikationen omkring denne sag.

Det var slet ikke svært at finde ud af hvorfor app ikke længere virker.

Tak!

Jeg har en Lumia 930 og min kone har en Iphone, vi har et fælles abonnement.

Jeg vil gerne spørge TDC hvad de kan tilbyde mig i stedet for TDC Play, som jeg ikke længere kan bruge, men gerne må betale for. (Er det mon som at købe en ny bil, og bilsælgeren kommer og tager det ene forhjul?)

Min kone vil ikke af med TDC Play.

Hvis vi skal skille vore abonnementer, så bliver det for dyrt i forhold til andre udbydere.

Synes i hos TDC at vi skal skifte til en anden udbyder?

Hvor mange WP kunder skal der til, før TDC vil bruge penge på at lave en You See musik App til Windows? For det er vel der problemet ligger.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)