TDC Play Musik app virker ikke på Nokia Lumia 930!

Hej,

Nogen der ved hvordan man får TDC til at rette op på deres Lumia apps ? den virker tydeligvis ikke og er sidst opdateret for næste et år siden det er sku ikke godt nok!!!

6 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej gandlose

Vi opdaterer ikke app'en til Windows Phones længere, men dog skal det stadig virke.

Der er desværre lidt problemer med aktiverings-SMS'erne i øjeblikket, og det arbejder vi på at løse. Det er desværre ikke helt nemt, men vi gør, hvad vi kan.

Fint nok, jeres valg at i ikke vil holde en app i har opdateret men når den ikke virker så fjern den dog! Der findes 3 styresystemer til mobiltelefoner og hvis man er seriøs så laver man apps til alle tre. Og når man ikke gør så har man som det mindste en mobil site der virker men det kan man jo heller ikke hos jer! der får man af vide at man skal downloade appen, som så ikke virker.... flot tdc!....surt det er et firma abonnement jeg har els var det ikke super længe jeg var kunde hos jer længere...

Hej

Når der er problemer med appen, kunne problemet jo løses, hvis det var muligt at aktivere til mobilen via hjemmesiden i stedet.

Det er for mig uforståeligt at det skal være nødvendigt at aktivere adgangen gentagne gange. aktiveringen har virket på min windowsphone, så hvorfor virker det ikke nu?

Per 

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Andreas_O har modtaget fra andre medlemmer.

Aktiveringskoder til TDC Play på Windows Phones virker nu igen Meget glad humørikon

Nej det gør den så ikke. Jeg har fjernet appen, geninstalleret den og kan stadig ikke aktivere den, det er bare en loop som stopper efter nogle aktiverings forsøg.

Her er den fejl jeg får.

wp_ss_20160401_0001.png wp_ss_20160401_0002.png

Den looper også hos mig. Den har ellers virket i 2-3 måneder, men nu er den gal igen. Lidt vildledende at sælge mobiltelefoner, med funktioner der ikke virker https://shop.tdc.dk/microsoft/lumia-550/AP23_002_55.html#. Hvornår får i det fikset? Vi rigtig mange der er glade for Windows grænsefladen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)