TDC Play Musik app på Windows Phone - kommer ikke forbi registrering

• Deltager
  • 2 kommentarer
Hej.

App'en beder mig om at registrere mit mobilnummer, hvorefter jeg modtager en aktiveringskode. Efter koden er tastet ind, beder den mig igen om at registrere mit nummer. Gør jeg det, får jeg en ny kode tilsendt, og så starter møllen forfra igen.

Hvorfor kommer jeg ikke videre i registreringsprocessen?

Styresystem: Windows Phone 8.1

Hilsen

Søren

9 Kommentarer

Sikker på det er en TDC fejl. Min Windows app gør det samme :-( Virker normalt ellers upåklageligt..

I er ikke de eneste. Jeg kan hellere ikke komme forbi registrerings processen, og der op til flere personer der klager over netop dette problem, under anmeldelser af TDC Play app’en i Windows Store.

Håber TDC arbejder på sagen. 

Jeg har også prøvet i flere dage, på min nye Windows Phone 10 (Microsoft Lumia 950). Softwaren springer helt tydeligt forbi et skærmbillede man skal svare på. Meget kikset, at det skal tage så lang tid at få rettet!

Jeg kan ikke få adgang til min play lister
Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Gunderlund har modtaget fra andre medlemmer.

Har selv haft samme problem, men her viste det sig at det var fordi jeg skiftede fra en højre abonnent i TDC til en laver abonnent, hvor TDC play ikke var inkluderet. Det kunne TDC Play ikke finde ud af, først da jeg skiftede tilbage til den gl. abonnent virkede det igen. har selv Windows Phone.

Er der nogen fra TDC der kan bekræfte at det er en forkert abonnementstype der for app'en til at gå i en løkke? Burde den ikke skrive det så?

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Gunderlund har modtaget fra andre medlemmer.

I forbindelse med mit indlæg fra den 3/1 - 2016 , fik jeg denne svar fra TDC at denne abonnement jeg havde skiftet til var TDC-Play ikke inkluderet, så jeg måtte skifte tilbage til min gl. abonnement får igen at kunne høre TDC- play

Men her er et par link. som omhandler dette og som man selv kan finde på TDC. den fortæller blandt andet at man på selvbetjeningen kan se om man har ret til TDC- plat, og det var det jeg havde misset i første omgang.

https://kundeservice.tdc.dk/tdc-play/tdc-play-paa-mobilen

Den skriver heller ikke om det er det forkerte abonnementform man har, det er en APP som denne ikke designet til.

Denne link kalder de valgfri fordele, her kan man hvis man har deres abonnement til kr. 149 få en kun valgfri fordel, så det skal man også huske når man skifter abonnement, og det var blandt andet det jeg overså.

https://fordele.tdc.dk/

Jeg ved godt jeg ikke er fra TDC, men efterfølgende satte jeg mig ind i vilkårende for abonnementer, man kan finde meget på TDC hjemmeside ved at søge selv.

Den bedste løsning, ville være at TDC gik tilbage til den gamle app adgang til Windows Telefoner den virkede

Det er lidt svært at se hvordan det kan være abonnementet når Play virker på Android med samme login.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)