Svar

TDC Play musik App på IPAD - problem med søgning

Musik APP'en (som jeg ellers er meget glad for) er begyndt at opføre sig mærkeligt. Måske efter den seneste opdatering af IOS på min IPAD 4.
Problem: Ved start virker alt OK, men efter et par operationer virker søgefeltet ikke mere. Når man vælger søgefeltet dukker tastaturet op som det skal, men lige så snart man rører tastaturet forsvinder det igen.
Det sker kun på TDC Musik APP'en. Slukker jeg helt for IPAD og tænder den igen, virker alt igen en kort tid.
Er der andre der har samme problem ?
icon

Bedste svar af aksel-bruun 26 marts 2015, 13:07

Det er et stykke tid siden jes sidst var herinde. Men må hellere give TDC kredit for at problemet - langt om længe - blev løst ved den seneste opdatering af App'en.

Se original

6 Kommentarer

Jeg har helt samme problem. Håber der kommer en rettelse.

Jeg har lige installeret Yousee Musik App, som så vidt jeg kan se, er en kopi af TDC musik.

Den har samme problem med søgning.

Kommer der ikke snart en rettelse, TDC ?

Musik Appen er stort set ubrugelig for mig.

Samme oplevelse, gudskelov for Spotify
Samme problem her. Dog er det periodisk, og det hjælper nogen gange at lukke appen, og starte den igen. Har lige siddet og tilføjet en masse numre fra min gamle Spotify-account uden problemer med nu virker søgning ikke igen.

Meget irriterende.....

iPad Air med iOS 8.1.2 og TDC Play App version 2.3 (build f4720e4)

Fandt lige denne artikel, der beskriver samme problem - http://www.computerworld.dk/art/228532/derfor-skaber-ios-7-store-problemer-for-tdc-paa-tredje-uge

Det er et stykke tid siden jes sidst var herinde. Men må hellere give TDC kredit for at problemet - langt om længe - blev løst ved den seneste opdatering af App'en.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)