TDC Play Musik app (IOS) - styring af offline filer?

Nu da TDC har besluttet at offline indhold er eksklusivt til TDC Play Musik app'en, så har jeg ledt efter den funktion der gør det muligt at kontrollere hvad man så gemmer offline. Jeg fandt noget der ligner for Windows phone, men jeg kan ikke finde den tilsvarende funktion i IOS app'en. Jeg kører IOS8.

Eneste logik jeg har kunnet finde går på, at det man hører mest vil være tilgængeligt offline, hvis der i øvrigt er plads. Det er temmeligt usmart, da det jo ikke er sikkert at det lige er det man HAR hørt mest man gerne vil høre på flyveturen. Derudover kunne der jo være noget plads-optimering ved at man kunne vælge frit.

Spotify har en simpel funktion til dette.

[i]

Kunne TDC ikke se at få lavet noget tilsvarende?

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej DrLaursen

Tak for dit forslag - det giver jeg videre til vores udviklere. Om det kommer eller ej, kan jeg dog ikke sige.

På nuværende tidspunkt kan du tilføje musikken til en playliste, og hvis du har indstillet app'en til at downloade din musik, det gør du i indstillinger, så bliver det hentet ned, når din musik er tilføjet til en playliste. Det er løsningen på nuværende tidspunkt.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)