TDC play musik

Har bredbåndsabonnement og IP telefoni, men får at vide at jeg ikke har adgang til TDC Play musik, når jeg forsøger at downloade musik. Underligt!

5 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ajla har modtaget fra andre medlemmer.

Hej DK123

Du skal oprette et TDC log in med dit EM-nummer og dit TDC kontonummer for at kunne benytte dig af tjenesten, så det går jeg ud fra du har gjort? 

Hvis du allerede har et TDC log in, hvor dit abonnement er tilknyttet, men får at vide, du ikke kan få adgang til TDC Play, vil jeg anbefale du kontakter Hotline, som kan undersøge sagen nærmere.

Du kan finde kontaktoplysninger her: Kontakt

/Ajla

Har fået at vide, at jeg ikke er berettiget til at bruge TDCplay musik, da jeg ikke har TV abonnement.

Jeg skiftede fra TDC duo til TDC bredbånd og Ip-telefoni 18. november - dengang stod der at bredbåndsabonnement gav adgang. Dette er siden fjernet. Hovsa!

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ajla har modtaget fra andre medlemmer.

Hej DK123

Jeg beklager, at jeg overså, du ikke havde TV hos TDC. Det er korrekt, at man ikke længere kan benytte sig af TDC Play med et bredbåndsabonnement. Man skal abonnere på TV eller mobil for at få adgang til tjenesten.

/Ajla

Hej.

Betyder det, at såfremt jeg ændrer mit nuværende abonnement - HomeDuo Media (som ikke sælges mere) til et andet abonnement med det formål at få højere hastighed, så mistes adgangen til TDC Play musik, og dermed også adgangen til allerede downloaded musik (hvor DRM-licensen hidtil skal fornyes hver måned)? Spørgsmålet drejer sig om anvendelse på computer. TV-abonnement har jeg hos YouSee (kabelTV).

Ja, jeg har mistet TDC play ved at skifte fra duo til bredbånd. TDC vil have afsat deres TV-abonnement. Det kan nok ikke sælge sig selv på pris og kvalitet.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)