Svar

Tdc Play Music på android 4.4.2 (Galaxy Mini 4) synkroniser min musik/ playliste brok

Hej, når jeg fremsøger en et ny album, f.eks. Johnny Reimars Smølfeparty nr 5, og tilføjer det som en ny playliste (f.eks "JRS5") med henblik på at downloade det, ser jeg næsten altid at playlisten ikke dukker op på telefonen. Der ligger de ca 20 andre jeg har, men "JRS5" dukker ikke op.

Når jeg logger ind i webdelen af Tdc Music Play, ser denne helt korrekt ud med playliste JRS5 og det korrekte indhold. Men den vil ikke synkronisere til telefonen, selvom jeg udfører en "Synkroniser min musik nu" med og uden at logger af og på, flere gange med varierende ventetider imellem.

En sjælden gang imellem ser det ud til at virke som det skal. Jeg forestiller mig, at der de andre gange opstår en kommunikationsfejl mellem min enhed og serveren, så enheden markerer at den har alle lister up-to-date på et givet tidspunkt, men bliver afbrudt inden den når at hente dem, og ikke vil hente dem igen når de ikke er nyere end dette tidspunkt.

Det eneste work-around jeg har fundet er at slette al data fra TDC app via androids program-manager, og så logge på igen og udføre "Synkroniser min musik nu". Så kommer det lige så stille på plads i løbet af 5 minutter til et par timer.

Men er der nogen der kender en bedre work-around, eller er der mon chance for en fejlrettelse?

Mvh Ohh7878979u (Faktisk Ole...)

icon

Bedste svar af Ohh7878979u 7 december 2015, 09:29

Svar til mig selv. Der er nok ikke andet at gøre end at leve med det.

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej Ole

Kunne se, at du manglede et svar.

Da jeg læste dit indlæg her, så kunne jeg virkelig ikke finde frem til, hvad dette kunne skyldes, men til sidst nævner du noget, som gav mig en lille idé om, hvad der kan være galt. Det handler om plads.

Hvis du går ind i indstillinger i app'en, kan du justere, hvor meget plads app'en må bruge til musik. Prøv at sætte det lidt op. Min mistanke er, at den ikke henter alle playlisterne, hvis al pladsen, app'en har til rådighed, er opbrugt. Det forklarer også, hvorfor det hjælper, når du nulstiller app'en.

Håber det gør en forskel.

Tak for dit svar, men det er nok ikke det rigtige - jeg har 708 MB musik liggende og reserveret plads til 3 GB. Jeg har også prøvet at mingelere lidt med pladsen, men det ser ikke ud til at gøre noge forskel.

Men det ser ikke ud til at andre melder ind med at de har samme fejl, så jeg må vel antage at det er en fejl der er udløst af et-eller-andet andet jeg har installeret på min telefon. Måske noget der får den til at reagere for langsomt, når den synkroniserer.

Jeg tror ikke forum'et kan hjælpe, og ville gerne lukke sagen, kan jeg "Acceptere som lukket uden løsning" på en eller ande måde?

Svar til mig selv. Der er nok ikke andet at gøre end at leve med det.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)