TDC Play mobil og fastnet

Jeg har mobilabonnement hos Telmore (TDC selskab). Bredbånd med bredbåndstelefoni (fastnettelefon) hos TDC. Er tilmeldt TDC Play på mit fastnetabonnement. Hvorfor kan jeg ikke bruge min mobil til TDC Play.

Har modtaget mail med opfordring til at downloade den nye APP til Android, men bliver ikke accepteret.

DBH

Kurt Jørgensen

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, og velkommen til forum.

Det er forde du ikke her mobil abonnement ved TDC du har det ved telmore, som ganske rigtig er et datter selvskab til tdc, men de har deres egene produkter.

og det kræver et TDC mobil abonnement for at have Play på mobil,

det er lige meget om du forsøger at bruge android app'en, m.tdc.dk/play eller fasttrack, det kræver at du har et mobil abonnement ved TDC

Det var jeg faktisk godt klar over.

Mit indlæg er mere et hjertesuk over at jeg som trofast fatnetkunde ikke kan bruge TDC Play på min mobil. Når mit mobilabonnement så oven i købet er i "familien".

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Havde jeg gættet men du fik svar aligevilHumørikon med tunge

men tænker du lidt over hvorfor det er sådan, giver det faktisk mening.

TDC, har med play en måde at konkurer med, de små "billige" selvskaber, og de store konkurenter, der er simpel hend ikke ogen der kan konkurer med at du får 10 milioner musiknummere på din mobil, hvis du køber mobilabonnement ved dem.

de 2 andre selvskaber der udbyder "fri" musik, vil have penge for det(99 kr).

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey Kurt

Det er et fint indlæg i debatten. det er både musik og trafik der er inkluderet i dit mobilabonnement da der er nultaksering af al den trafik du bruger på TDC Play Mobil. Det er umuligt for os at administrere hvis det ikke er for egne kunder.

DBH

C

Jamen! skulle TDC ikke lynhurtigt få lavet en aftale med Telmore, så Telmore kunne tilbyde servicen for deres kunder. Det bliver trods alt i "familien".

TDC ville tjene på det - mere trafik på jeres net - gladere kunder som mig - et ekstra konkurrence parameter til at blive hos TDC som fastnetkunde. Telmore ville tjene på det, idet de ville få et godt konkurrence værktøj med denne ekstra service til deres kunder.

Så en oplagt win win situation for alle parter. Glad humørikon

DBH

Kurt

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8