TDC play melder for mange brugere

• Deltager
  • 0 kommentarer
Hejsa - jeg får ofte beskeden "der er for mange brugere" når mine drenge skal høre musik via TDC Play på deres iPads - men der er kun 2 iPads og 1 iPod koblet på når jeg prøver.

Jeg hører nogle gange musik via TDC Play på computeren på arbejde, men der logger jeg på og af, så den står ikke koblet på som bruger. Normalt er min tlf, iPod og 2 iPads koblet på uden at logge ind/ud - men det er kun 4 enheder, så hvorfor får jeg den meddelelse?

Kan man noget sted se, hvilke enheder der er koblet på og evt. afbryde uønskede forbindelser, så det kun er de 4 jeg ønsker koblet på - der er på?

mvh
Henriette

3 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Joergen-2650 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Henriette
Er det på privatadressen, altså hovedadressen eller er det når i er ude meddelelsen om for mange bruger kommer?

Jeg mener man hjemme kan være 5 logget på, men kun en når man er uden for hjemmet.

venlig hilsen

Jørgen

Hejsa

Tak for dit svar. Det er på hovedadressen at jeg kun kan have 2 enheder til at spille. Jeg kan dog sagtens have to på når vi er ude.
Mvh Henriette
Hej,

Jeg har også fået meddelsen når jeg er ude. Jeg logger også altid på/af på min computer, ipad og mobil.
Men når jeg så har villet logge på, flere timer efter, f.eks. på min computer hos min kæreste, så siger den for mange brugere. Er ret irriterende når man gerne vil bruge det!
Er der noget man kan gøre ved det?

Med venlig hilsen

Victoria

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8