TDC PLAY med mobilt click abonnement

Jeg har haft TDC Play siden servicen startede både på min pc og min Iphone 3GS. På min Iphone har det hidtil virket upåklageligt også selv om simkortet er fra mobilselskabet 3. Nu virker det ikke mere, hverken med den gamle eller nye app. Jeg har TDC fastnet, TDC telefoni, TDC click mobil og TDC mobiltid. Jeg logger fint på Play, både den gamle og den nye, men når jeg så vil afspille et nummer får jeg følgende besked: ADGANG TIL SERVICE du skal have et TDC mobilabonnement for at afspille indhold fra TDC Play. Jeg har prøvet at sætte simkortet fra TDC Click i Iphonen uden at det gav nogen ændring. Jeres kundeservice på Click siger at det giver adgang til TDC Play, blot skal jeg som minimum have talt  for 30 kr. de sidste 3 måneder, hvilket jeg så rigeligt har.. Jeg har afinstalleret begge apps og geninstalleret den nye uden resultat.

2 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Kan jeg få dig til at sende mig en privat besked med dit mobilnummer? Vil gerne lige se om jeg kan bekræfte det giver adgang til TDC Play igennem mit TDC app'en.

Når du forsøger at bruge Play, er du så på WiFi eller 3G netværket?

Alex

telefon nr 21625467. har prøvet både med wifi og mobilnet, men bliver afvist.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)