tdc play med hometrio - uden at være mobil kunde

Undrer mig meget, over hvorfor jeg har fuldt adgang til tdc play via. Hometrio, og iflg. sælger sagtens kunne bruge det på mobil osv. trods det vi havde snakket om at jeg ikke kunne få tdc mobil endnu da jeg er under binding hos 3 endnu.

men hvorfor pokker kan det ikke virke når man har home trio. tdc play er en del af mit tdc app'en som home trio kunder kan bruge. men ikke play delen. syntes det virker tåbeligt.

jeg har brugt musik appene meget både ved 3 og telenor. telenor brugte jeg i 4mnd wimp. med et 3 simkort i mobilen. loggede bare ind med mit 29kr. abb. nummer hos telenor. og det funkede fint.

men iflg. kundeservice kan man ikke få tdc play til at virke uden der er et tdc simkort i mobilen. ????????????????????

så nu skal jeg give 100kr. for spotify oveni mit dyre hometrio abb. som ikke lige var planlagt. Det er en OMMER.

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Det er rigtig at du ikke kan få TDC Play til at virke på mobilen, uden at det er en "TDC Mobil", det skyldes at der findes 2 TDC Play,

en TDC Play Mobil,

en TDC Play "Bredbånd"

det er desvære sådan at pga. den måde TDC har regtigheder til at "sælge" Musik at de ikke kan deles, så du kan bruge TDC Play "Bredbånd" på din mobil og omvændt.

Grunden til at du kan med Wimp, er forde det er et helt andet produkt, ikke et du kan tilkøbe til et abonnemt, men en musik tjænste, som du kan bruge lige meget hvem du har som udbyder(lige som Spotify) som entlig ikke har noget med hværken Telia eller Telenor, men en service fra et firma som hedder 'Aspiro Music' ligger i Malmø.

det er også et produk du betaler ekstra for, hvis jeg husker rigtig er det 100kr.

hvor TDC Play er en Ekstra service, som er med i "alle" TDC Abonnter, og koster gratis

ved godt der er de to forskellige tjenester

forstår bare ikke hvorfor de har denne type rettighed.

når jeg ved wimp ( som telenord kunde)

med et internet abb. til 200kr. og et mobil abb. 29kr. (kun for at få adgang til wimp)

kan jeg få fuldt adgang til musik på bærbaren og mobilen uanset hvilket netværk jeg er på. altså selvom jeg har 3 simkort i.

og appen er langt bedre.

og jeg så ved tdc som hometrio kunde altså betaler 700kr om måneden. hvor jeg så har fuldt adgang til musik på tvet. som er det mindst vigtigste sted for musikken. har jeg her ingen adgang til mobilen.

syntes det lyder som noget tdc skulle overveje at få lavet om. rettigheder eller ej.

det gør der service og tjenester som tdc kunde besværlige og fastlåste. 

Jeg er helt enig. Nu har jeg brugt hele min aften på at få mobilfunktioen til at fungere med Home Trio, men det kan åbenbart ikke lade sig gøre. Dette kunne TDC godt skrive mere tydeligt på deres hjemmeside. Er dybt skuffet...Hvis man så man kunne købe sig adgang for et begrænset beløb.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej i to

Se link: http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspforward?file=./index.jsp&page=app&article_id=27904

hilsen Bente

Tak for info. Dog er det ærgerligt at det ikke fremgår tydeligt under bestillingsfacen af Home Trio.

Hej det er fint med alle linksene til hvor man kunne have læst om det.

men det ændrer bare ikke det fact, at både sælger og kundeservice, slår det stort op som at home trio abb. kan alt, næsten lave kaffe også. uanset hvor man har abb. 

jeg har hele tiden lagt det klart ud, at jeg var i binding hos 3. i 6mnd frem. men fik aligevel af sælger og kundeservice lovet, at det virkede med play og alt. på mobil osv. aligevel.

da hometrio abb. jo var fastnet, tv og internet. og altså ikke noget med mobil at  gøre.

der var fik man istedet nogle andre fordele. så som Allan også siger.

så er problemet ikke hvor man kan læse om det bagefter. men hvor er alt den info undervejs i salgs samtalen.

man for lovet en helt masse i et trio abb. som kun virker fuldt ud når man får mobil. som jo altså så må blive et quattro abb.  samlet set bliver mit abb. løsnings 100kr. dyrere pr. månede nu. for nøjagtig det samme.

det havde jeg før. 100kr. billigere samlet set. end det jeg får nu hos tdc.

canal digitalt kanaler. hdtv optager. pause spol osv., 20GB internet. mobil abb. 6gb data. 6 timers tale, film tjeneste, og musik tjeneste. 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)