TDC Play med bredbånds abonnement.

• Deltager
  • 7 kommentarer
Hej,

Jeg har pt. TDC hometrio, og vil rigtigt gerne udnytte TDC Play, da det jo ligesom er præsenteret som et alternativ til f.eks. Spotify.

Mit problem er, at jeg pt. kun kan afspille musikken på min pc, og jeg gerne vil have musikken afpillet enten via airplay eller DLNA til mit anlæg.

Der findes en app til iPhone/iPad, men den virker kun hvis man har mobil abonnement.

Det er lidt tyndt, når nu der bliver gjort så meget ud af at reklamere for TDC Play når i skal sælge Jeres produkter. Det burde være muligt at streame Play på sin iPad/iPhone/Android Tablet når man er tilkoblet sin TDC Bredbåndsforbindelse.

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Best74,

Nu skal du huske at dette er et kunde til kunde-forum, så du kan ikke altid forvente respons fra TDC.

Men nu må vi se, hvad det nye år bringer af muligheder på det punkt. Glad humørikon
Håber der kommer noget ihvertfald.. Det er jo en lidt "flad" fornemmelse med TDC Play, når man reelt ikke kan bruge det til streaming i hjemmet..

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)