TDC Play lydkvalitet

Jeg er netop blevet kunde ved TDC. Har gennem en lang periode brugt Spotify musiktjenesten fra min iphone/ipad, men TDC Play kan jeg have til halv pris, så derfor skiftet.....men!!
Lydkvaliteten på TDC Play er virkelig elendig med iphone/ipad app'en.
Jeg bruger mit trådløse netværk i huset, og det er lynhurtigt. Spotify lød perfekt. Er det hos mig der er et ikke andet galt eller er TDC Play bare dårlig kvalitet? App'en er rimelig elendig i forhold til spotify, men det vidste jeg godt, og det kan jeg leve med, men lyd kvaliteten er ikke til at leve med.

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints iMac har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Makrellen

Datatid har lavet en test af streamingtjenester:

http://www.datatid.dk/stortest-af-musikstreamingstjenester-3

Var opmærksom på at den er fra september 2012, og nogle vilkor har TDC ændret for nylig.

Mvh

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BH81 har modtaget fra andre medlemmer.

Makrellen, jeg giver dig ret.. Jeg synes også man i det mindste burde have muligheden for at vælge hvilken kvalitet man vil afspille i..

Bitraten er 192Kbit via browser, men kun 48Kbit på mobil og jeg synes ærligt talt også det sætter en stor begrænsning at det burde være behageligt og en nydelse at lytte til musik..

Nu er der dog åbnet den positive ting at det er muligt at spille musik til Sonos, via IOS eller android hvor den afspille med 192Kbit..

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

BH81 skrev:

Nu er der dog åbnet den positive ting at det er muligt at spille musik til Sonos, via IOS eller android hvor den afspille med 192Kbit..

Senere, vides ikke hvornår, vil TDC skrue op til 320.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)