TDC PLAY licenser virker ikke

• sph
  • 0 kommentarer
I går fik jeg det svar hos TDC support at TDC har "licensproblemer" med PLAY. Det er jo ikke første gang TDC PLAY ikke kører og desværre er deres interne information til kundemedarbejdere ikke ret god (vel nærmest = 0). Som alle I andre: Jamen jeg venter da i spænding, men ikke ret meget længere..

Søren, privatkunde 5 dage endnu, så flytter jeg til anden internetudbyder..

7 Kommentarer

Hej Søren (og andre med samme problem).

Se denne driftsinformation: http://kundeservice.tdc.dk/driftsinformation/driftsinformationdetailpage?fas_id=20150219-007629

Bemærk at man forventer problemet løst for 9 dage siden!! Hver dag sker der så en "opdatering" (uden indhold), men med samme forventede løsningsdato.

Har ringet hver dag de sidste tre dage, hvor servicedeskmedarbejderen hver dag har lovet, at "sige det til sin leder, så det kan blive rettet/opdateret" (og at det så i øvrigt er "det der Microsoft, som er et amerikansk firma, som ikke virker"). 

Overvejer også, at skifte abonnement, hvis det er den seriøsitet man lægger for dagen.

Mvh Per (pt. ret utilfreds TDC-kunde)

Hej Izzwiz

Jeg har her på forum set et indlæg af en bruger, der skrev at der mellem linjerne blev sagt at TDC Play fremover ikke vil kunne downloades, men kun streames. Det fik mig op på mærkerne, og derfor skrev jeg en mail til TDC. Svaret kom i dag og i mailen jeg modtog stod "det kende vi ikke noget til".

Jeg har heller ikke kunnet afspille downloadet musik fra TDC Play i 2-3 uger. Jeg har flere gange henvendt mig til TDC Kundeservice, og har der fået mere eller mindre forskellige svar hver gang. Først blev der sagt det ville blive ordnet efter weekenden, senere var beskeden at ville der gå seks arbejdsdage. Det næste svar var ikke mindre end rystende; nu ville der kunne gå op til 50 (halvtreds) dage før problemet var løst.Jo det kører sgu godt for TDC.

Jeg vil til sidst understrege, at jeg godt kan logge ind på TDC Play og afspille musikken, også at downloade den går helt fint, det er kun afspilningen der giver problemer.

Mvh.

ErikHjetting61 

Hej

I samme tråd hvor du læste det, var der også et indlæg fra Stefan, som skriver at der ikke er nogen planer om, at fjerne muligheden for at downloade musik fra TDC Play

og at det er en fejl, som er ved at blive rettet

Driftinfo: Ikke muligt at høre downloaded musik fra TDC Play Web

Så skal vi ikke lige begrave det rygte?

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints olse har modtaget fra andre medlemmer.

DRIFTSTATUS =

Næste opdatering

01-04-2015 12:00  Vorherre bevares Gal humørikon  Gal humørikon 
Jeg har adskillige gange kontaktet TDC Kunderservise, telefonisk, mailet og skrevet et rigtigt brev til dem.

I går ringede jeg endnu engang til dem. Mest pga. en mærkelig oplevelse med TDC-Play.

Jeg har instaleret Windows Vista, Windows 7 oh Windows 8.1 på min stationære pc (multiboot). I et stykke til har der ikke været adgang afspilning af downloadet musik i hverken Windows 7 eller Windows 8.1. Den mærkelige oplevelse var at jeg havde downloadet musil i Windows Vista, og den først melodi der var downloadet 1. marts, kunne godt afpille. De øvrige melodier (ca. 10) var downloadet hhv. 21. og 26. marts of disse kunne ikke afspilles.

Konklussionen må derfor være at problemet er opstået efter den 1. og før den 21. marts.

Torsdag ringede jeg og fortalte om dette til kunderservice. Den kvindelige medarbejder jeg talte med sagde at det var et generelt problem, men stillede sig uforstående over for hvordan den ene melodi kunne afspille, når resten ikke kunne.

Yderligere sagde hun til mig at jeg ville få et aflag i prisen på mit abonnement på 200 kr.

I dag 27. marts modtog jeg så en mail med denne besked, så det var dog ike bare et tomt løfte.

Jeg akn kun opfordre andre brugere af TDC-Play til at gøre det samme, for at betale for noget man ikke får det er uacceptabelt. Hvis alle brugere gjorde det, ja så ville en efterhånden blive en dye omgang for TDC, men måske ville det også gå hurtigre med at rettet fejlen!

Det er ikke bare i kundernes interesse, men så sandelig også i TDC´s egen interesse, at komme denne fejl til livs.

@sph - Hvis det virker hos dig, kan din tråd måske markeres med "Accepteret som løst"?

Virker det for nogle af jer andre?

Problemet er meldt løst, men det fungerer dog ikke for mig.

Jeg får ganske vist ikke længere beskeden "du har ikke adgang til Play". når jeg bliver prompet for login, når licens skal hentes. Der sker blot ikke noget.

For mit vedkommende altså status quo (kan fortsat ikke afspille downloaded musik - heller ikke musik, som jeg downloader påny)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)