Svar

TDC Play licens problemer - igen?

Har netop hentet et nummer fra TDC Play, og nu får jeg denne fejlmeddelelse:

[i]

Er der nu endnu problemer med licens fornyelse eller hvad er der sket?

icon

Bedste svar af Freakerz 8 maj 2015, 14:31

Nu ser det skisme ud til det hele fungerer igen. Måtte lige hente sangene igen, og det spiller.

Jeg vender stærkt tilbage, hvis der opstår andre problemer eller lign. igen.

Rigtig god weekend til alle Glad humørikon

Se original

16 Kommentarer

Samme fejl her, så igen igen har TDC problemer med at levere det produkt der bliver betalt for.

Jeg har samme problem :-(

Godt gået igen,igen,igen...TDC :-(

tdc fejl.JPG

Det er så anden gang inden gfor ganske kort tid, at TDC har problemer med licenserne.. Det er decideret pinligt og man kan vel næppe efterhånden betragte TDC som en seriøs spiller på markedet for download og streaming af musik?

Jeg har samme problem her...

Unavngivet.jpg

Jeg tror ikke man skal begynde at skylde skylden direkte på TDC.

Licenserne bliver jo ikke hentet direkte fra TDC, men fra en 3. parts server der administrerer licenserne.

Ergo er det ikke TDC, men det 3. parts system der skal have skylden.

Det er uden betydning, at TDC måtte have problemer med en underleverandør. TDC har en kontrakt med kunderne som de skal leve op til. Det gør de ikke pt.

Problemer med licens. Som de øvrige her på siden har jeg oplevet dette efterhånden mange gange. Kan TDC dog ikke se at løst dette problem. Det er helt urimeligt at skulle vente, sidste gang 30 dage på at få problemet løst. Hvor lang tid skal der nu gå.

Nu må jeg for alvor overveje en anden udbyder.

Alt for mange inkompente medarbejdere til at svare/løse dette problem.

Jeg har samme problem og har kontaktet TDC, der først virkede uforstående overfor problemet, på trods af denne strent i forum. Men efterføldende kunne oplyse, at man arbejder på problemet og forventer en løsning d. 6. maj.

Hvorfor sørger TDC ikke for at oplyse om dette i driftsinformation, hvor det oplyses at næste opdatering på problemet skulle være i dag kl. 9.00 (en time siden) ?

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Andreas_O har modtaget fra andre medlemmer.

Som I allerede har bemærket, så har vi desværre registreret en fejl på TDC Play, som giver problemer, når der downloades musik til en computer.

Vores udviklere arbejder på sagen, og de er ved at undersøge fejlen, som kan følges i vedhæftet link:

http://go.tdc.dk/zcbzb

Vi beklager de gener, som dette medfører, og vi vender tilbage her i tråden, så snart vi ved mere.

/Andreas 

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Andreas_O har modtaget fra andre medlemmer.

Glædelig nyhed :-)

TDC Play-fejlen er nu løst, og det skulle igen være muligt, at afspille downloaded musik:

http://go.tdc.dk/zcbzb

Vi holder øje med systemet, og I må endelig melde tilbage, hvis I skulle opleve flere problemer. 

God dag til alle. 

/Andreas 

Yep, ingen problemer med at kontakte serveren mere. Tilgengæld har jeg fået en anden fejl:

licens

Påstår min licens er fornyet uden jeg får mulighed for at taste brugernavn/kode ind. Kan ikke trykke play :/

Jeps, det problem har jeg også. Nøjagtig det samme.

Som svar på "Din licens til musiknummeret er blevet fornyet" problemet:

Fik løst det ved at følge vejledningen nederst på TDC's side her

http://kundeservice.tdc.dk/tdc-play/installation-og-opsaetning/fejlmeddelelser-i-musikken-paa-tdc-play-paa-nettet/fejlmeldinger-om-play-licens

1. Åbn fil-pakken og dobbeltklik på filen drmreset.exe
  2. Klik på Ja for at nustille din licens
  3. Klik på OK
  4. Genstart din computer, når du er færdig med at køre filen
Godt du fik det løst Glad humørikon

Jeg har gjort nøjagtig samme måde, dog uden held her.

Får stadig beskeden om at licensen er fornyet, men kan ikke vælge Afspil.

Nu ser det skisme ud til det hele fungerer igen. Måtte lige hente sangene igen, og det spiller.

Jeg vender stærkt tilbage, hvis der opstår andre problemer eller lign. igen.

Rigtig god weekend til alle Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P