TDC play, licens problemer

Jeg har windows 7 pro 32 bit og kan ikke afspille musik filer fra TDC Play

forstår ikke helt at det skal være så besværligt med de licenser.... det må kunne laves smartere

4 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Runez

Er det de filer du downloader fra TDC play, som du ikke kan afspille? Kan du godt afspille dem inde fra www.play.tdc.dk?

Hvis det er dem du downloader, hvilken medieklient benytter du så til at afspille dem?

Håber på at høre fra dig Glad humørikon

Alex

ja det er filer jeg downloader... og jeg kan godt afspille fra www.play.tdc.dk

og jeg benytter windows media player til windows 7 32bit

Når jeg forsøger at afspille de melodier jeg gennem årerne har downloadet via YouSee kommer der en popup der fortæller at jeg skal logge mig på. Det gør jeg så med det login jeg altid har brugt. Der kommer så svar at det er forkert. Der er ikke noget i vejen når jeg logger på YouSee Play og de andre tjenester jeg har.

Hvad sker der lige????????

Med venlig hilsen

Tommy Rasmussen

Hej Tommy

Det lader til at du har et yousee abonnemet. Hvis du ikke får et løsningsforslag her i tdc-forum, kunne du prøve at stille det samme spørgsmål i yousee-forum. http://forum.yousee.dk/

Iøvrigt burde dit tdc-login virke både her til forum og til yousee-forum. Hvorfor dit logon ikke virker til dine downloadede melodier, ved jeg desværre ikke. Udover at din overskrift indikerer at du måske tror at tdc-play og youesee play er det samme, og det er det ikke. Men prøv venligst at spørge yousee.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)