TDC Play - kun en melodi ad gangen?

Hej TDC

Når jeg afspiller en sang fra min spilleliste i TDC Play, fortsætter den ikke videre til næste sang men hopper ud til min Ipones hovedmenu. Kan man ikke få lov at høre alle sangene efter hinanden? Jeg har en Ipone 3.

mvh

Mette

11 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey metteljungbeck

hvilken iPhone 3 har du? Der er performance problemer med de allerførste, som netop kan hoppe ud af applikationen. se på tdc.dk/musikmobil om den er på listen. Du kan gemme numrene på en playliste og sætte denne offline, så vil du afspille filerne lokalt og performanceproblemet er mindre.

DBH

C

Hej C

Det er vist en almindelig Ipone 3 ikke en 3GS. Jeg ved ikke hvad du mener med at sætte den offline? De spillelister jeg har lavet er lavet som private spillelister som ingen andre kan se.

Vil det sige at jeg aldrig kan bruge min Ipone som en MP3 spiller og spille min playliste fra den?

mvh

Mette

Omdømme 2

Hey Mette

Når du ser på en playliste på din iPhone, kan du under 'Mere' (ved siden af cover) vælge 'Offline'. Det betyder at mobilen downloader musikken på din iPhone, så du er uafhængig af netværk. Så din iPhone kan fungere som MP3 afspiller.

God weekend

C

Hej Chris

Tak for fiffet - men den hopper stadig ud af playlisten og ud til hovedmenuen på mobilen selv om playlisten står offline. Hvad gør jeg så?

mvh

Mette 

Omdømme 2

Check at alle numre har et lille orange fly på coveret. Det kan godt tage lidt tid før listen er downloadet.

C

Hej Chriz

Det virker stadig ikke. Jeg har endda prøvet at slette aplikationen og installere den igen. Hvad gør jeg nu?

Mvh

Mette

Jeg har nøjagtig de samme problemer med min tlf Samsung Galaxy S2 så jeg vil rigtigt gerne at der kommer en brugbar løsning

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianMose har modtaget fra andre medlemmer.

Min løsning (galaxy s2) har været at sørge for mobilen ikke låser skærmen men jeg høre musik fra TDC play.  Men da appen er i beta, er det vel hvad man må forvente Trist humørikon

Hvis mobilen låser skærmen stopper den med at hoppe vidre i playlisten.

Den hopper heller ikke videre hos mig. Den spiller blot et nummer fra en playliste, og næste nummer starter ikke automatisk. Hvem kender mon en løsning?
Omdømme 2

S2 kører der en fejlmelding på, da den ikke fungerer optimalt. Jeg vender tilbage når jeg hører mere

God weekend

C

Hej Chris,

Få vi snart en rettelse til alle os med S2. Vi venter stadigvæk., mega træls at TDC play ikke selv springer videre til det næste nr.

Heldigvis har vi fået Spotify til DK, så man kan hører musik :-), uden at man skal vælge hvert nr. man vil høre....

God weekend, og håber snart at der kommer en løsning.... 

Kim

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P