TDC Play kontra Spotify

Hoppede fra Spotify fordi jeg fik bredbånd gennem firmaordning. Var vist for godt vant med playlister i Spotify. Der halter TDC gevaldig. Hvorfor bliver min kø liste fyldt op med sange jeg slet ikke har spurgt om.. Bruger overhovedet ikke kø listen. Det sker bare af sig selv. Hvorfor er der ingen Web playlister??? Nej, de kunne godt trænge til et kursus i brugervenlighed de programmører. Nå, de får et stykke tid endnu til at fikse det, inden jeg nok går tilbage til Spotify.

7 Kommentarer

Hej perern

Der er forskellige slags playlister. Ligesom på Youtube, har du alle mulige forskellige playlister, hvor der også findes en liste som hedder "Historik". "Kø" er netop de sange, som du har lyttet til sidst, og den vil gemme de mange numre, som der er lyttet til. Hvis det generer dig, kan du altid trykke på "Ryd" oppe i højre hjørne, så det bliver slettet/starter forfra.

Under "Mine Playlister Mobil" vil dine gemte playlister være (hvis du har gemt nogle). 

Hvis du har yderligere spørgsmål, er du velkommen til at skrive igen Glad humørikon

Hej

Der er stadig ingen "playlister på WEB". Alle de numre der ligger på "kø" listen har jeg ikke lyttet til og vil ikke lytte til. Er klar over at jeg kan rydde listen med "ryd" knappen,  men er ikke oprimal. Bedre hvis man helt kunne vælge "kø" listen fra.

Skal i bruge hjælp til at gøre brugervenligheden til en rigtig god oplevelse kan i jo bare sige til.

Mvh

Per Ernst

Hej igen,

"Playlister Web" er playlister, som man har lavet på TDC Play via sin PC. Hvis du ikke har lavet nogen fra din computer, så vil der ikke ligge noget under web. 

Beklager, det er mig som har blandet to ting sammen. "Offline" er sange som du har lyttet til. "Kø" er hvis du lytter til et nummer i et album eller på en allerede klar playliste, så bliver resten af numrene blive tilføjet til selve "køen". 

Tak for din tilbagemelding. Det er vi naturligvis glade for :-)

Hej Alen
Tak for hurtig feedback. Jeg har selvfølgelig lavet playlister på min PC dog uden at jeg kan se dem i min iPhone/ipad. Logger også ind med login data på alle enheder. Så noget er der galt. Jeg er heller ikke den eneste kan jeg se i diverse forums.

Jeg forstår stadig ikke at jeg skal have en "kø" liste. Hvorfor skal resten af numrene tilføjes.......dem vil jeg ikke lytte til....hmmmm. Offline liste giver mening.
Mvh
Per Ernst
Hej Per,

Jeg kan kun undre mig over, at dine lister fra Play på din PC ikke kommer med ind i "Mine Lister" på din app. Min anbefaling vil være, at du sletter og genhenter app'en på både iPad og iPhone. Det burde være med til at løse problemerne. Det synes jeg, at du skal prøve :-)

Grunden til at "Kø" tilføjer flere numre, er egentlig for at inspirere til at lytte andre/flere numre derinde. En bedre forklaring kan jeg desværre ikke komme med.

Hej Alen

Kunne da være dejlig hvis man kunne så det "kø" værk fra. Det forstyrre en hel del af helhedsindtrykket, syntes jeg.

Slettede app, geninstallerede. Hjalp det. NEJ.

MVH Per

Hej Per,

Jeg skal nok prøve at gå videre med dit ønske :-)

Så skal vi have fejlmeldt dit login mht. app kommunikationen. Vil du sende mig en 'Privat Meddelelse' med brugernavnets oplysninger samt din mailadresse, så skal vi kigge nærmere på det.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)