TDC-play - iphone og alm. mobiler

Hej

Jeg kan ikke ganske forstå, hvordan dette her virker. Er der en venlig sjæl, der kan forklare eller henvise til en beskrivelse?

Min datter har en alm. mobil. Til den henter hun via TDC-play alle de musiknumre, hun orker (og det er en del)! 

Jeg har en Iphone, og her virker TDC-play fint nok, når jeg er inden for hjemmets (og det trådløse nets) rækkevidde.

Men hvor min datter *henter* musiknumrene, så kan jeg med en Iphone ikke det - vel? Jeg skal have en form for netadgang? Dvs ingen mulighed for musik via TDC-play når man flyver, er i sommerhus (hvor TDC's mobilnet ikke lige rækker), i udlandet uden dyr mobilregning til følge etc. Er der nogen mulighed for, at jeg også kan downloade musik til Iphonen?

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey mjanne

Hver gang du afspiller et musiknummer på Play app, downloader du det til din iPhone. På dine playlister kan du under 'mere' se en menu der hedder 'offline' Det betyder at du kan sætte en playliste til offline mode, hvorved al musikken downloades og kan afspilles uden adgang til netværk. Det lille fly ikon øverst til højre indikerer dette.

Du kan teste funktionaliteten ved at sætte din mobil på flymode. Så hvis du laver playlister på nettet og tilmelder dig fast track for smartphones har du hurtigere fyldt din mobil op med musik end din datter Glad humørikon

God fornøjelse

C

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)