TDC Play, kan ikke se tv på pc efter opdatering til OS X 10.9 (Maverick)

Hej, jeg er forholdsvis ny bruger af TDC Play (3 måneder) men har den første måned godt kunne se TV på computeren, men efter opdatering til OS X 10.9 (Maverick) så sker der følgende:

TDC Paly med TV fungerer i ca. 20 sekunder, herefter forsvinder billedet men lyden er der stadig.

Jeg har både prøvet med Safari og Firefox browser, men begge har samme problem.

Håber nogen kan hjælpe.

3 Kommentarer

Er lige blevet kunde - fik det op og køre i dag, og må konstatee jeg oplever NØJAGTIG det samme. Efter få sekunders afspilning forsvinder billdet (går helt sort) men lyden fortsætter.

Benytter OS X 10.9 Mavericks på Apple Mac, og har testet FireFox, Safari, og Chrome. Jeg har endnu ikke fået mine andre Macs op og køre da jeg lige er flyttet, men de benytter også Mavericks og hvis jeg oplever samme fejl på dem kan jeg ikke bruge Play til noget som helst.

Det finder jeg ud af i morgen. Hvis det viser sig at være sagen, må jeg fortryde mit abonnement. Hvis ikke jeg længere kan nå det, må jeg give jer til udløb af bindingsperioden til at få det ordnet, ellers kan jeg love for at jeg skifter udbyder så snart jeg kan. Er forløbig ikke særlig imponeret over begrænsninger, kvalitet, og udeblivende tydelig information ved bestilling som grænser til bondefangeri!

1. Må ikke bruge min egen router!? Hvorfor dog det? Lad vær med at sige jeg ikke får de rette IP adresser fordi det gør routeren jo og så kan i bare blande jer udenom dens DHCP.
  2. Man kan løbe tør for antal TDC Play brugere - på samme maskine!?
  3. Man skal bruge et særligt TDC Play plugin i browseren?! Hvad er der nu galt med Silverlight? 
  4. Langsom udvikling (Mavericks er allerede 2+ måneder gammel og i understtter det endnu ikke - hvilket i heller ikke oplyser ved køb/bestilling)!?
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Begge

Det er et hardware problem, som nogle Mac brugere oplever.

ViewRight plug inn, virker ikke med osX Maverick computere, som har et NVidia Grafikkort.

Det ser altså ikke ud til at ramme kunder/brugere, med ATI eller Intel Grafikkort, eller kunder, som ikke er opdateret til Maverick. Jeg kan dog ikke give
nogen garanti.

Vi har ikke oplevet det endnu, med andet end NVidia Grafikkort. Om du har en MacBook, en MacBookPro, En Air, en stationær, er ikke vigtigt.

Det er grafikkortet som har fejlen, med Maverick og ViewRight Plug Inn.

Der arbejdes på at løse problemet og vi opdaterer selvfølgelig, så snart det er løst. Indtil da, kan jeg ikke komme med en workaround, da de Mac computere jeg har hjemme, ikke har problemet.

Hilsen

Jeg har samme problem, hvornår kommer der en løsning?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)