TDC Play ikke kompatibel med Android 4.2.2 Jelly Bean, HP slate 21

• 0 kommentarer
Hej

Købte en HP Slate 21 med Android 4.2.2 Jelly Bean til børneværelset for ikke at trække ledninger til tv.

TDC skriver at alle Android versioner over 2.1.1 er kompatibel med tdc Play, er det ikke på Jelly bean.

Prøvede at downloade app'en via google play men kunne ikke finde den, gik ind via tdc og prøvede at downloade den men der står at denne version ikke er kompatibel med tdc play ???

Flot,,, så står man lige der med en ny tablet man ikke kan bruge til noget, giver trods alt TDC 25K om året for Home trio og de telefon abb. vi har.

Har lige prøvet at downloade Yousee, Viaplay, Boxer, Netflix, Spotyfi uden problemer, men kun tdc play er ikke kompatibel ??? Kan det være rigtig, er der nogle der har en ide hvordan man fixer det.

På forhånd tak...

7 Kommentarer

Det problem har jeg også, de har ikke udviklet en app der understøtter tablets så din all-in-one pc der kører android gælder nok som tablet.

Har selv en mini-pc som sættes til tv'et. Der virker min mini-pc heller ikke som er android tablet basseret. Så tror ikke det har noget med versionen at gøre, men det kan selvfølgelig godt være. På play.tdc.dk på min android står der den skal downloades på TDC Play, men når jeg prøver at finde den står der den ikke er kompatibel med min enhed. Og mener min mini-pc kører 4.1.2

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Jeg kører play på smsung s4 med android 4.2.2 og på taplet med 4.1.1 og der kører tv delen men halter på musik området..

Har også en ipad hvor tv delen også kører

"facebook96! TDC skriver jo netop at alle Android versioner over 2.1.1 er kompatibel så den burde virke ???

"Tigerdyret" Har også en samsung tap 2 og ipad, der virker det også (nogenlunde), kan bare ikke forstå det så ikke virker med Jelly bean ???

TDC sidder nok og tænker på hvordan de kan trække ekstra 69,- ud for hvert rum vi skal have fjernsyn i. nu hvor flere og flere "streamer" TV :-)

Er der nogen der har prøvet TELIA eller VIASAT ??? hvordan deres kanalpakke er, efter hvad jeg kan se er der ikke meget forskel fra det vores husstand skal bruge.

Play Musik kan ikke fungere på Samsung Galaxy Tab 3 (Android 4.2.2), så det er altså android-versionen den halter med. Ja, surt at have købt en tablet som så ikke kan benyttes til det man gene vil når man er på farten (musik og film).

App'en kan installeres på en nexus 7 (2013) tablet, men musikafspilning fungerer dog ikke - hverken med Android 4.3 eller 4.4.
Er der udsigt til at TDC kommer med en opdateret version med understøttelse for de nye Android version?

Jeg har også en tablet med 4.2.2 jelly bean og har sjovt nok samme problem...

Jeg agter dog, at kontakte TDC og spørge' hvordan det kan passe, at det ikke virker, når der står at det virker til Android vers. 2.2 og over.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)