TDC play kan ikke benyttes til mit mobilabb.

Hej herfra

Jeg har lige købt en smartphone - HTC Sensation. Har lagt app. TDC play ned på makinen - alt fungerer, bortset fra at der hele tiden kommer tekst frem med at jeg ikke kan spille musikken.

Har kontaktet TDC og fået af vide at mit telefonabb. ikke understøtter TDC Play. Jeg er ansat i en stor virksomhed og har sær abb.

Er der nogen mulighed for evt. at "snyde" systemet således at jeg reelt benytter 1 af mine andre abb. feks. mobilnetværk, barns mobilnummer eller?

At jeg altså på en eller anden møde kan benytte en af mine andre telefonabb. for at kunne benytte TDC play på min nye telefon?

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey Batum

Det er korrekt at du kan bruge et andet simkort end  det der sidder i din mobil til at validere din abb med. De eneste krav der er at det er et mobil tale (ikke data) og at det ikke er et taletidskort. Du skal være opmærksom på at hvis det anvendte simkort bliver registreret til en anden app, så forsvinder dine rettigheder til play. Det er en sms der modtages, som du kan indtaste på din app. Så du behøver ikke at sætte simkort i.

Men tilbage til dit oprindelige abonnement - er det et data? eller har din virksomhed indgået en særaftale om at der ikke er adgang?

DBH

C

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)