Svar

TDC Play kan ikke afspille kanaler

• Bruger
  • 12 kommentarer
Godaften i stuerne

Skulle lige til at se fodboldkamp på Kanal 6, men kan se at jeg ikke kan afspille kanalen. Sørme heller ikke nogle af de andre. 

Jeg har forsøgt at logge ud og ind igen, samt forsøgt med flere browsere. Igen held.

Nogle der har bud på hvad der sker?

icon

Bedste svar af Stefan 31 juli 2015, 09:13

Hej

Jeg har lige samlet de forskellige tråde, der er oprettet i forbindelse med denne fejl. Glad humørikon

TDC Play virkede desværre ikke for en gruppe af vores kunder igår aftes og i nat, og vi har arbejdet på højtryk med at løse det. Jeg har netop fået en melding om, at det skulle virke igen, men giv endelig besked i tråden her, hvis det ikke er tilfældet.

Vi beklager fejlen.

Se original

20 Kommentarer

Har været så letsindig at opgradere til Windows 10. Kan nu ikke længere bruge TDC Play på PC. Selvom jeg er logget ind, skriver den stadig at "du skal være logget ind", når jeg forsøger at se TV. Har ikke været nødvendigt at logge ind førhen sålænge jeg bruger mit hjemme-netværk. PLAY virkede uden problemer tidligere idag inden jeg havde opgraderet til WIN10, så formoder fejlen er opstået pga det.

Andre der har oplevet samme problemer efter at have installeret Windows 10?

Har kontaktet support pr. telefon, men de kunne ikke umiddelbart se nogle fejl. De har dog lovet at en tekniker vil se på det og give besked indenfor 6 dage Trist humørikon

Virker hellere ikke på Win8 i dag

Så kan jeg da håbe på, at fejlen ikke ligger hos mig. Kunne jeg lokke dig til at give besked her i tråden, hvis dit begynder at virke igen? Det er så belastende at bruge tid på at finde en fejl, man ikke selv er herre over Glad humørikon

Har lige set de har smidt en fejlmeddelelse op, så der er håb forude.

http://kundeservice.tdc.dk/driftsinformation/driftsinformationdetailpage?fas_id=20150730-007878

Der er driftsfejl.

http://kundeservice.tdc.dk/driftsinformation/driftsinformationdetailpage?fas_id=20150730-007878

Hej SV4

Tak for info. Så er der ikke andet for end at vente.

Ok det regner jeg så med,det er ikke sket længe!

Her til aften har vi lige pludselig ingen adgang til TDC Play. Vi har brugt TDC Play i ca 1 1/2 år uden problemer. På TDC's side skrive de at nogle kunder har problemer med rettighederne til TDC Play i dag den 30.7.2015. Men de gør ikke noget ved det. Der står ikke noget om hvornår problemet forventes løst - der er bare en bindestreg!! Kære TDC - det er kunder det drejer sig om - tag dog og gør noget!!

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

der er en fejl på play lige i øjeblikket

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej

Jeg har lige samlet de forskellige tråde, der er oprettet i forbindelse med denne fejl. Glad humørikon

TDC Play virkede desværre ikke for en gruppe af vores kunder igår aftes og i nat, og vi har arbejdet på højtryk med at løse det. Jeg har netop fået en melding om, at det skulle virke igen, men giv endelig besked i tråden her, hvis det ikke er tilfældet.

Vi beklager fejlen.

Efter opdatering til windows 10 kunne jeg heller ikke se TV på pc´eren. Fik følgende svar fra TDC:

"Plugin'et Viewright er ikke kompatibel med Windows 10 eller Edge, og det kan derfor ikke fungere på stående fod.

Vi har ikke umiddelbart en tidsfrist på hvornår den bliver opdateret, men det bliver nok ikke før Windows 10 officielt er udgivet."

Da jeg svarede, at Windows 10 var frigivet samme dag, fik jeg ny mail:

"Det er uden tvivl noget vi arbejder på, men som min kollega beskrev kan vi ikke tilbyde tidshorisonter for løsning endnu."

Hej Ganløse

Mange tak for denne information. Jeg skulle netop til at installere Windows 10, men det bliver hermed udskudt indtil Viewright bliver opdateret.

Er der nogen måde vi kan vide hvornår det sker?

WebTV, film og serier fra TDC Play på Windows 10:

Windows 10 indeholder ud over den nye browser Edge, også den gamle browser Internet Explorer, og den vil sandsynligvis fungere sammen med ViewRight. Det er muligt at ViewRight skal geninstalleres, og det er også muligt at der skal ændres i indstillingerne til Internet Explorer, hvis man har en 64 bit computer. Under "Internetindstillinger" > Fanen "Avanceret" må punktet "Aktivér udvidet beskyttelsestilstand" ikke være markeret.

I Windows 10 finder man Internet Explorer gemt lidt væk, i startmenuen findes "Windows tilbehør" og herunder findes Internet Explorer (hvis den er installeret som standard, er den ikke det skal den tilvælges).

Man kan godt se webTV i Edge-browseren fra Danmarks Radio (DR), hvor 6 kanaler er tilgængelige, både via DR.DK og i en gratis DR-TV app, som kan installeres. Det fungerer ikke i udlandet.

Musikken kan jeg sagtens afspille, men kan ikke se tv, da den bliver ved med at bede om at få installeret ViewRight Web Player.

Tak for info.. Det virker.. :-)

jeg oplever stadigvæk det samme problem....

Hej Holmbjerg

Har du prøvet med browseren Firefox?

Her virker det okay med Windows 10 + Firefox. 

ja... har prøvet med Goggle Crome og firefox

Mystisk...

Prøv evt. at installere TDC viewright pluginet forfra - se om det giver noget?

Chrome er helt væk ifht TDC Play, så det er ikke en option, desværre.

Løste desværre heller ikek problemet...

"den" skriver:

Dit login giver ikke adgang til at se tv i TDC Play. Det kan skyldes en af følgende:

1. Dit TDC Login skal være knyttet til dine TDC produkter så vi ved, at du er TDC kunde. Læs mere her
  2. Du skal være TDC TV kunde for at kunne se tv med TDC Play. Læs mere her
. den gør det samme for tdc musik på trods af, jeg kan se under mines services at denne er inkluderede.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)