Svar

TDC Play igen igen...

Hej Alle, men især TDC.

Jeg har lige fået en ny fantastisk (android-) telefon, så jeg endelig har kræfter nok til at køre TDC (mobil) Play.

Jeg har ikke brugt Play i nogle uger, og da jeg så sætter simkortet over i min nye telefon og logger ind, så opdager jeg til min rædsel at alle mine playlists er pist borte [i]

Så skynder jeg mig selvfølgelig at logge ind på play.tdc.dk - kun for at få klasket den våde hanske i ansigtet, at jeg sandelig ikke har betalt for play på web, hvilket også er helt rigtigt. Jeg har heller ikke planer om at spille musik på min computer fy-da nej! Men jeg havde dog håbet på at tingene var så integrerede at man kunne redigere sine playlister - eller i det mindste se om de stadig eksisterer, selv om man kun abonnerer på play på én platform men ak, ak, ak! Verden er af lave. hvad skal jeg stakkel dog gøre?

Er der andre der har mistet sine playlister for nylig?

Vh Frank

icon

Bedste svar af Electronic 12 maj 2013, 10:41

Hej igen Underminer,

Forstå mig ret og vel, så ligger playlister du laver på din telefon på din telefons hukommelse, og bliver ikke lagret på simkort, eller synkroniseret på nogen måde med TDC.

Om man kan "transportere" playlister over, er jeg faktisk lidt i tvivl om. Jeg kan ikke lige teste det for dig, da jeg har problemer med TDC Play, og kan ikke bruge det på min SGS3.

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Frank,

Satme ærgeligt at miste sine playlister, har jeg prøvet flere gange.

Playlister du laver i TDC Play på mobil, bliver ikke synkroniseret med TDC Play på web. Ergo, skifter du telefon, så får du ikke dine playlister med.

Har du derimod et abonnement, der gør at du har TDC Play på web, så bliver din playlister synkroniseret fra Web til mobil. Hvilket i dit tilfælde ikke kan lade sig gøre, da du kun har Play på mobil.

Så for dit vedkommende, så er det bare at lave nye playlister igen. TDC har ikke været så pokkers smarte på det punkt.

Hej Electronic, Tak for hurtigt svar. Det giver såmænd god mening, problemet er at det er præcis samme abonnement og samme SIM-kort. Så skulle det vel ikke være nødvendigt at overføre nogetsom helst? Eller er det en stor fejl at tro?

- F

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Hej igen Underminer,

Forstå mig ret og vel, så ligger playlister du laver på din telefon på din telefons hukommelse, og bliver ikke lagret på simkort, eller synkroniseret på nogen måde med TDC.

Om man kan "transportere" playlister over, er jeg faktisk lidt i tvivl om. Jeg kan ikke lige teste det for dig, da jeg har problemer med TDC Play, og kan ikke bruge det på min SGS3.

Øv billigt lort. Så må jeg vel bare igang igen Humørikon med tunge

Tak for oplysningerne. Trist at det ikke er mere gennemtænkt...

Vh - F

Omdømme 2

Hehe, jep.

Men nu må vi se, kan være sådanne funktioner kommer... Jeg ved de arbejder hårdt på, at få det hele til at kører.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)