TDC Play i udlandet?

Hej TDC,

Efter jeres opdatering af TDC Play app til iPhone, kan afspilleren nu ikke længere bruges i udlandet.  Må jeg på det skarpeste kritisere denne beslutning: Regner I virkelig med at alle jeres kunder (herunder jeg som erhvervskunde) udelukkende agter at bruge playeren inden for DKs grænser? Jeg arbejder 4 dage om ugen i udlandet og har absolut ingen glæde af TDC Play efter at opdateringen er kommet og I har lagt restriktioner på hvor jeg må bruge min player. 

Jeg kan nu betale for at få Spotify i stedet - tak!.

5 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Dan_E_P har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Kasperbn,

Jeg har lige tjekket med en kollega, og her var meldingen at du fint burde kunne bruge TDC Play app'en i udlandet. Kan du prøve at komme lidt nærmere på hvilken fejl du oplever?

Prøv naturligvis også gerne de normale trick: Slet og gen-installer app'en, sørg for at din iPhone er opdateret, prøv at slukke og tænde og lignende.

Det skete efter at jeg havde odpateret appen - herefter - når jeg forsøger at afspille en af mine afspilningslister, melder den at jeg kun kan bruge den i Danmark.

Jeg har forsøgt at geninstallere app - det havde ingen effekt. Jeg opdaterede min iPhone i forgårs, det hjalp heller ikke.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Er du i udlandet, når du prøver at afspille noget? Du bliver nok nødt til at afspille det i DK igen for at få rettighederne tilført, og så dernæst kan du spille det i udlandet.

Lidt gammel chat, men har samme problem som trådstarter, og det har intet at gøre med hvad svar giver skriver. Det udmiddelbart såre simpelt, at TDC app har en indbygget afvisning i at bruges i udlandet. Det gælder både tv og musik delen. Så med mindre at tdc har en anden løsning en det som er svaret ? vil jeg opfordre TDC til straks at ophæve denne spærring, da jeg oftest også er i udlandet, og forventer at kunne bruge produktet der også.. Jeg betaler trods alt for det.. Jan
Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BH81 har modtaget fra andre medlemmer.

HeinrichP skrev:
Er du i udlandet, når du prøver at afspille noget? Du bliver nok nødt til at afspille det i DK igen for at få rettighederne tilført, og så dernæst kan du spille det i udlandet.

Du tænker på hvis man er offline eller hvordan?

Så man skal tage tilbage til Danmark hver 24time, fordi filerne ikke virker? Og det er ikke nok bare at afspille, numrene bliver nemlig hentet helt fra ny, ikke bare rettighederne...

Men problemet er jo nok at rettighedsindehaverne måske binder TDC på hænder og føder og de derfor har indført det? Kan se i android appen at der er tilladelse til både at indhente netværksbaseret lokation, men også præsis lokation... og hvad skal det så lige bruges til??

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)