Svar

Tdc play i udlandet

Hej
Jeg står her og skal til udlandet om 2 dage og jeg er meget i tvivl om hvordan jeg kan benytte tdc play i udlandet, uden at få en kæmpe regning.

Jeg har to spørgsmål.

1. Kan man gøre noget, så man kan høre tdc play i udlandet gratis? Jeg har læst lidt om det og er nået frem til at hvis man laver en playliste og kun hører de numre på listen og så sætter dem over på "offline med en lille orange flyver på", om det så måske kan hjælpe? Er jeg helt forkert på den ?

2. Hver gang jeg logger ind på tdc play, går min android så over og benytter netværket for at kunne afspille sangen? eller hvordan fungere det?

icon

Bedste svar af Electronic 30 december 2011, 19:29

Det var da så lidt - evt. markér som løsning, så andre brugere kan finde svar på samme spørgsmål Glad humørikon

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Alle sange du har hørt før (dem med en lille flyver oppe i venstre hjørne), koster ikke noget at afspille i udlandet, da de faktisk har lagt sig ned på din mobil - så det er en idé at få mobilen til at afspille de sange du vil hører i udlandet, inden du tager hjemmefra. Evt. lave en playliste og kører igennem inden.

For at 100% at undgå brug af netværksdata i udlandet, så slå for en sikkerheds skyld din mobil over på flymode, mens du bruger TDC Play-appet, selvom de sange du hører er på flymode(sangene med flyveren i hjørnet.)

Håber du blev lidt klogere på dette Blinkende humørikon

Mange tak! :-)) det var super dejligt at få en svar! :-)

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Det var da så lidt - evt. markér som løsning, så andre brugere kan finde svar på samme spørgsmål Glad humørikon

Jeg kan ikke faa mine allerede afspillede playlister til at virke i udlandet paa min HTC Wildfire S. Min veninde/kollega og jeg har praecis samme TDC abonnement gennem vores arbejde og hun kan sagtens afspille allerede afspillede/hentede playlister.

Naar jeg klikker paa min TDC app skal jeg acceptere vilkaar - dette step skal min veninde ikke igennem paa sin smartphone (iPhone) - og indtaste mit tlf-nummer og aktivere - hvorefter jeg faar at vide at registreringen ikke kan gennemfoeres lige nu. Jeg har slaaet alt internet/netvaerk fra - og ogsaa proevet at saette mobilen paa FLY-tilstand.

Hvorfor virker mit ikke?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P