TDC Play i landscape mode?

Jeg bruger TDC Play på en tablet, som er monteret i en bil.

Jeg kan ikke få TDC Play til at åbne i landscape mode, og det er lidt bøvlet at søge og scrolle i musiksamlingen, når teksten er lodret.

Jeg har forsøgt mig med forskellige aps, som kan tvinge programmer til at rotere. Det kan også godt lade sig gøre med TDC Play, men når jeg forsøger at aktivere musik-ikonet i velkomstskærmen melder den, at der ikke er aktiveret en afspiller. Denne fejl får jeg ikke, når app'en vender i portrait mode.

Har nogen haft succes med at få vendt TDC Play?

3 Kommentarer

Hej cb-cbj,

Jeg har været inde og kigge i vores forbedrings liste, og kan se at det allerede er meldt ind at det kunne være fedt med bedre support på tablet især med hensyn til at få vendt billedet, så man kan udnytte hele pladsen. J

Så er spørgsmålet selvfølgelig bare hvornår det kommer. Og der må svaret være, det kommer når det kommer J

Hilsen Per.

God weekend.

Er der noget nyt om hvornår denne feature kommer, det virker umiddelbart som noget der burde være standard funktionalitet ... Og ja, det er voldsomt irriterende hvis man har en iPad monteret horisontalt i bilen.
er ny bruger af play,,, og syntes oss det er underligt at det skal være et problem at løse det her med rotationen,, når min samsung tablet står i sin doking,, ja så vender appen forkert,, det er sku lidt træls, nok til at man ikk bruger den

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)