Tdc play - hvornår virker det?

25 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Lindusmus.

Hvad er det helt præcist der ikke virker på TDC Play?

dit indlæg er nemlig tomt desværre Trist humørikon

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

Lindusmus Bruger du internet explorer 9, for dit svar er også tomt desværre Trist humørikon

Jeps det gjorde jeg,  Meget glad humørikon så måtte lige downloade Firefox.

Nå men jeg kan ikke komme ind på play. Ringede til kundeservice for at få hjælp, og de siger der kan gå op til 7 dage før man kan få lov til at downloade, kan det være rigtigt??

Omdømme 2

hehe det tænkte jeg nok at det var IE 9 der skabte problemer..

Øhhh det har jeg faktisk aldrig hørt om før hvis jeg skal være helt ærlig

Det burde vel virker med det sammen.. Trist humørikon

Den skriver bare:

Adgang til TDC Play Du har ikke fået adgang til TDC Play.

Tjek om:

• du har indtastet dit konto- eller telefon-nummer (eller EM-nummer) korrekt
Vigtigt: Hvis du har Medarbejder Bredbånd, skal du indtaste dit eget kontonummer og ikke din virksomheds kontonummer.

Og jeg har brugt det rigtigt em EM-nummer og kontonummer.

Omdømme 2

Hmm er det med Home Trio eller mobil du prøver at få adgang til Play fra?

Det er med HomeDuo

Omdømme 2

Så burde Play også virke med det samme

Ja det ville jeg også mene.. Men prøver at ringe til dem igen morgen.

Tak for hjælpen, selvom det ikke et kommet til en løsning.

Omdømme 2

Det var da så lidt, ville ønske jeg komme komme med et bedre svar end jeg har gjort.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

hey Lindusmus

Der kan gå optil 48 timer. Jeg har ikke selv hørt om længere tid end det. Hvornår fik du homedou installeret?

God weekend

C

Jeg fik det  i går..

Må bare have tålmodighed og vente de 48 timer..

jeg fik det installeret den 6-5-11 og mit det virker stadig ikke..Og efter det lort som TDC sælger til kunderne så tror jeg heller aldrig at dit bliver til noget.Jeg er gået over til Fullrate i stedet for.De har noget der virker 100%..Hold dig langt væk fra TDC.

Omdømme 2

@Refxex: Hvad er det du ikke fik til at virke?

Fullrate er en del af TDC netværk, så du er stadigvæk en del af koncernen. Derfor er det interessant at vide hvad der er gået galt.

DBH

C

den 6-5-11 havde jeg glædet mig til at kunne se web tv og hente musik med Home duo media.ALDRIG har jeg været ude for sådan en omgang lort.Jeg troede at når i skriver at det er det nyest indenfor digital så skulle det virke.Jeg sidder med en ny pc.Jeg har købt et nyt Panaconic tv med vira cast hvor jeg skulle kunne se små trailer.Det hele fryser.Min pc er næsten gået ned.Mit mailprogram sender mail rundt til dem som jeg har i adressekartoteket.Web tv et kunne jeg se en dag så fortæller jeres hjemmeside bar at jeg ingen TDC forbindelse har.Min homedisk kan jeg heller ikke bruge.Den kommer fram med stor rød advarsel om at jeg ikke må gå vider.Jeres kundeservice er det ringest i verden.Marie som sidder i klage afdelingen har sendt mig til Direktøren.Og med det resultat at i morgen går jeg på fullrate.Jeg ved godt at fullrate er tdc også.I køber jo alt op for at holde jeres konkurenter ude.Nu prøver jeg Fullrate i 6 månder og ser hvad det er.De lovede også tv.Men når jeg ringer ind kan der ikke leveres tv på min adresse som 99% andre steder i Danmark fordi at TDC ikke vil udskifte kobberet.Nu ser jeg at i begynder med G4 !! Prøv at få det andet til at virke først.Om jeg kunne få Home trio gratis resten af mit liv og så 1 million oven i vil jeg sige nej tak.At blive sindsyg ved at have jeres Home vil jeg ikke udsætte mig selv for.Og Direktøren har jeg sagt til at i morgen ryger hele sagen til DR KONTANT som jeres Fast tv var i sidste uge.

Omdømme 2

Hey Rfxex

Tak for dit udførlige svar. jeg kan forstå at det handler om selve forbindelsen og er derfor udenfor dette kompetence område.

Jeg vil anbefale at du kører en solid antivirus på din nye pc også. Det ser ud til at du har fået uventet besøg på din pc af den slags som ikke forventer kaffe.

DBH

C

der har aldrig været noget galt hverken med min pc eller min forbindelse da jeg havde Telia.Siden jeg kom på hos TDC var det som at komme tilbage til et gammelt k 56 modem.Og hos Telia havde jeg en 10 bit forbindelse.Så at der lige pludseligt skulle være virus i min pc er noget vrøvl.

Omdømme 2

"Mit mailprogram sender mail rundt til dem som jeg har i adressekartoteket" - det lyder som virus-adfærd.

Omdømme 2

Her må jeg give chriz ret. Hvis ens mail pludselig sender mails uden an selv er klar over det, så er det en virus der gør sådan. Har selv oplevet samme show.
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints MacGyver har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg støtter både Chriz og jytfin, da det er et kendt fænomen, som optræder, når der er/har været besøg af en virus i ens pc.

Prøv at besøge Spywarefri, som også kan hjælpe dig med at få renset din pc.

Omdømme 2

Nu arbejder jeg som it-supporter i et relativt lille firma og vi anbefaler vores kunder at skifte til den virusscanner der hedder Microsoft Security Essencials den er gratis og fanger mere end de store som symantec/Norton, AVG, Bullguard ect.

Hvis man har installeret bullguard skal man være obs på at denne faktisk også kan gøre sådan at visse online tjenester som play, youtube osv ikke virker optimalt eller i nogle tilfælde SLET ikke virker.

Og med hensyn til videresendelse af virusinficerede mails skal jeg som MacGyver også skriver anbefale en spam/malware scanning og alt efter hvilken mail klient du bruger så kan jeg klart anbefale Spamfighter som er dansk www.spamfighter.dk den har hjulpet mig med at blive fri for virushelvedet på mail området.

Det var et lille sidespring, håber det er lidt tilladt Meget glad humørikon

Med hensyn til internet forbindelsen så har jeg desværre meget svært ved at forstå hvad den kan have med at gøre at Play, Webtv osv ikke videre.

Jeg selv har en 10/1 forbindelse (Home Trio) og jeg bor på landet der har jeg ingen problemer med play og webtv overhovedet.

Me kan samtidig godt forstå din fustration over et produkt ikke virker optimalt.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)